سریال پلیسی دخترم نرگس از شبکه یک پخش خواهدشد

به گفته متولد آذربایایان قربی ، این سریال که تمام قسمت های آن در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه فیلمبرداری شده است ، از کانال اول پخش می شود.
داستان سریال دخترم نرگس در یک زمینه اجتماعی در پلیس گفته می شود و گره ها و فراز و نشیب های غیرقابل پیش بینی دارد.
نقشه این سریال نقش خانواده را در حل مشکلات هر یک از اعضا تعریف می کند و علاوه بر موارد فوق ، موضوع معیشت دریاچه ارومیه ، والیبال ارومیه و حلال نیز در نظر گرفته شده است.

foto_2020-06-25_15-00-31

مجموعه تلویزیونی “دختر من می گوید” در 27 قسمت در 45 دقیقه در رادیو و تلویزیون آذربایجان مرکزی و غربی به سفارش مرکز تلویزیون استان تهیه و تولید شده است و از 28 ژوئیه از شبکه یک سیما پخش می شود.
فیلمبرداری این سریال با 1،172 صحنه و بیش از 350 بازیگر اصلی و فرعی ، 1000 مکان اصلی و فرعی در 15 سپتامبر 2009 به پایان رسید ، یعنی پس از 164 روز فیلمبرداری.
این سریال در ژانویه 1397 به نمایش درآمد و پس از چند ماه تلاش بی امان ، این تاریخ 4 اردیبهشت 1388 شد.
نرگس صادقی دانشجوی برجسته دانشگاه ارومیه است و در آخرین مراحل پایان نامه خود است و سومین فرزند خانواده صادقی است.
نرگس همیشه برای حل مشکلات اعضای خانواده به ویژه برادر بزرگترش بوده و هست ، اما در روند عادی زندگی او اتفاقاتی رخ می دهد و رازهای او فاش می شود که این امر اوضاع نرگس و خانواده اش را تغییر می دهد …
بخشی از این سریال در سال گذشته و همزمان با لیگ والیبال ملل فیلمبرداری شد و شور و شوق هواداران نیز به نمایش درآمد.
مجموعه تلویزیونی «دختر من نرگس» به تهیه‌کنندگی داود سلیمان پور و سیدحسن فرخی و به نویسندگی و کارگردانی آقای باقر پیران از 27 تیرماه در یک تلویزیون به نمایش در خواهد آمد.
دختر من عوامل سریال نرگس: داود سلیمان پور – سیدحسن فرخی ، نویسنده و کارگردان: باقر پیران ، مدیر تولید: سامان حسن زاده ، مدیر تولید تهران: فرزین فرزادنیا ، مدیر برنامه: محمد رحمانیان ، آهنگساز: سعید شعبانی نژاد ، جلوه های ویژه: تصویربرداری ، مدیر روابط عمومی: شراره مظلومی فرد ، هنرمند چهره: مسعود رایس الساداتی ، طراح مجموعه: امین سیمین مرام ، طراح لباس: میترا باباکا ، مدیر صدا: محمدرضا مرتضایی ، مدیر عکاسی: سروش مرشدیان و عکاس: مهران تی.
در این سریال بازیگرانی چون محمود پاک نیات ، حسین سحرخیززا ، مهوش صبرکان ، رحیم نوروزی ، مریم خدارحمی ، فریبا طالبی ، امیرحسین صددزاری ، هاشم چاووشی ، جمال ذوالقدر ، پدرام رحمانی ، مه کمانه ، حضور دارند. ، هرمینا بارسنجی ، عباس سارودی ، فریدون سید سیاح ، عفت مهرپور و … حضور دارند.

دکمه بازگشت به بالا