فرهنگ و هنر

ژانر سریال «پایتخت» را هیچ وقت دوست نداشتم

محمد فیلی بازیگر با تأکید بر اینکه کمدی با بازیگویی فرق دارد ، در این زمینه خاطرنشان می کند: نباید کاری کرد که بینندگان را بخنداند.

به گزارش تیتر اول ، محمد فیلی که در سریالهای “مختارنامه” ، “روزی روزگای” ، “تفنگ سرپر” ، “پشت کوههای بلند” ، “جلال الدین” ، “دولت مخفی” ، “هشت و نیم دقیقه” حضور داشت. ، “گناهکار” “بانوی عمارت” ، “دنگ و فنز روزگاری” و “چاردیواری” در پاسخ به این سال ایفای نقش کرده اند ، آیا او شخصیت های جدی را ترجیح می دهد یا طنز؟ گفت: برای من مهم نیست؛ اگر سریال داستان درستی داشته باشد و به درستی اجرا شود ، مطمئناً جالب خواهد بود.

او می گوید: «البته کمدی با بازیگویی فرق دارد. شما نباید کاری کنید که تماشاگران شما بخندند. طنز ریشه در فرهنگ ما دارد و اساساً ما افراد شوخ طبعی داریم که طنز زیبا و خاص خود را دارند.

فیلی درباره کارهای اخیر خود در تلویزیون گفت: من در سریال “گیلدخت” به کارگردانی مجید اسماعیلی بازی کردم. قبل از آن در سریال “رعد و برق” بهروز افخمی را بازی می کردم.

دنگ و فن روزگار / کارگردان جواد مزدآبادی

این بازیگر که تصویر حسن زاده را در سریال «چاردیواری» – خلق سیروس محدم – که دخترش با مشکلی ناخواسته روبرو شده و درگیر ماجراهایی می شود ، به تصویر کشید ، سریال را داستانی جدید و جالب دانست و گفت: وقتی داستان تازه و تازه می شود جالب است و سریال به خوبی شکل گرفته است ، مردم دوست دارند آن را تماشا کنند.

وی در مورد اینکه چرا همکاری با سایرا محدم ، مدیر چاردیواری ادامه پیدا نکرد ، توضیح داد: آقای موگادما دستیار کارگردان و برنامه نویس در سریال روزی روزگاری بود و ما قبلا آشنایی داشتیم. در چاردیواری نمی توانستیم با هم کار کنیم. آنها پیشنهاد همکاری ندادند. البته من هیچ وقت از ژانر “پایتخت” خوشم نیامد.

سریال مختارنامه / ساخته داوود میرباقری

محمد فیلی در مورد بازنشر سریال «چاردیواری» نیز گفت: هر بار که این سریال دوباره پخش می شود و مردم من را در خیابان می بینند ، س questionsالاتی می پرسند که من یادم نمی آید. برای من بسیار جالب است که مردم ، به ویژه جوانان ، هنوز این سریال را می بینند و دوست دارند.

این بازیگر به تکرار مجموعه ای از شبکه ای مانند iFilm اشاره کرد: شبکه iFilm به خودی خود آرشیوی از فیلم ها و سریال ها است و اگر به آن فیلم آرشیو می گفتند زیباتر به نظر می رسید. IFilm فیلم ها و سریال هایی را نشان می دهد که در شبکه های دیگر پخش نمی شوند و این جالب است.

سریال جلال الدین

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا