جامعه

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران منصوب شد

استاندار تهران در حکمی محمدمهدی کاظمی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری منصوب کرد.

به گزارش تیتر اول، محسن منصوری طی حکمی محمدمهدی کاظمی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استان تهران منصوب کرد.

متن این جمله به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای محمد مهدی کاظمی

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می شوید.

با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن مفاد «اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «میثاق مدیران دولت مردمی» در موارد تفصیلی ذیل:

مدیریت بهینه منابع به ویژه نیروی انسانی با استفاده از حداکثر ظرفیت نیروهای مجرب و علاقمند. توجه به موضوع مهم آموزش و ارتقای سطح علمی همکاران محترم و توانمندسازی کارکنان محترم؛ نظارت بر اجرای سیاست های اداری، مالی و استخدامی و امور مدیریت منابع انسانی. تلاش برای تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی و همچنین نظارت بر اجرای بودجه تفصیلی. معرفی ارزشیابی کارکنان نوبتی با تاکید بر ارزشیابی و مدیریت منابع انسانی بر اساس شاخص های مصوب. تحقیق، بررسی و بکارگیری روشهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه طرحهای نوین جهت ارتقاء کارایی واحدهای مدیریتی. تهیه، تهیه و اجرای طرح جامع ارتقای سطح زندگی و رفاه کارکنان محترم استانداری و ادارات ذیربط. توسعه سیستم های کاربردی فناوری اطلاعات جامع و جامع؛ اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای کامل دولت الکترونیک؛ قرار است زمینی برای نوسازی و تحول اداری فراهم شود.

امید است با استفاده از درگاه خداوند در سایه حضرت ولی عصر(عج) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا