استان ها

دکتر ابراهیم محمدی منش به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر منصوب شد

دکتر.  ابراهیم محمدی منش به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر منصوب شد

تیتر اول/ همدان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حکمی صادر کرد ابراهیم محمدی منش به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر منصوب شد.

به گزارش تیتر اول و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ملایر، دکتر در این حکم محمدعلی ذوالفیگل خطاب به دکتر ابراهیم محمدی منش آمده است. انتظار می رود کل بستر مادی و معنوی با رعایت آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی گری، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری اساتید، مدیران و معاونین پژوهشی فراهم شود. کارکنان). دانشگاه برای دستیابی به اعمال سیاست ها و برنامه های مرتبط با اسناد از پایین به بالا، مرجعیت علمی و دیپلماسی، توسعه جامع علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، توسعه مهارت ها، کارآفرینی، فرهنگ تیم سازی و در نهایت تمامی «دانشگاه های اسلامی» “محور سند.
حکم به این شرح است: از خداوند متعال توفیق روزافزون جناب عالی را در اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در منویات حضرت آیت الله همنایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسئلت دارم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از دکتر رئیس سابق دانشگاه ملایر قدردانی کرد. هسروف سیوند از زحمات وی در دوران تصدی مسئولیت.
دکتر. ابراهیم محمدی منش متولد 1356 در بروجرد و دارای مدرک دکتری فیزیک حالت جامد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است. وی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ملایر و دبیر تسلیت اساتید می باشد. و نخبگان دانشگاه ملایر اشاره کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا