استان ها

سردر و ساختمان دانشکده فنی کرمان فاقد حریم اختصاصی است

تیتر اول / کرمن ها معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: هر ساختمانی که ثبت شود دارای یک منطقه حفاظت عمومی و خاص است اما متأسفانه ورودی و ساختمان فنی فاقد منطقه اختصاصی است.

مجتبی شفیعی امشب ، 23 مهرماه در جلسه اعضای شورای مشاوران جوان با استاندار کرمان در مورد حادثه ورود دانشکده فنی و محل احداث محل اتصال غیر مسطح امیرکبیر در کرمان گفت:

وی ادامه داد: هر ساختمانی که به ثبت برسد دارای یک منطقه حفاظت عمومی و ویژه است اما متاسفانه محوطه اختصاصی برای ورودی و ساختمان فنی وجود ندارد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار داشت: سطح شیب دار با قوانین حریم خصوصی عمومی مغایرتی ندارد اما من می خواهم قبل از طراحی رمپ ، مشاوره و تحقیق بیشتر و تعامل بیشتر با میراث فرهنگی داشته باشم ما تأکید می کنیم که به عنوان یک میراث فرهنگی ، منکر تأثیر این سطح شیب دار بر چشم انداز این ساختمان نیستیم.

وی در پاسخ به اظهارات استاندار کرمان مبنی بر اینکه می بایست میراث فرهنگی در ساخت پله در کرمان مورد توجه قرار گیرد ، گفت: متاسفانه در مورد ساخت پل در کرمان تحقیق نشده و از اداره مشورت نشده است. گرفته نشده

شفی در ادامه درباره ساخت هتل در سقف کرمان و اعتراضات میراث فرهنگی به این پروژه گفت:

وی همچنین در مورد احیا و بازسازی عمارت استرلو گفت: عمارت اترلو دارای 4 مجتمع با کارگاه های فعال است و طی 8 ماه آینده هر 4 مجتمع نوسازی ، بازسازی و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا