جامعه

کشف بیش از ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از دو تبعه در حریم خطوط ریلی کرمان

به گزارش شفاف، سردار حشمت اله ملکی گفت: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی کشور همچنان در دستور کار پلیس راه آهن کشور است و اجازه هیچ گونه اقدام سودجویان مرتبط با تجارت مواد مخدر را نخواهیم داد. از طریق صنعت راه آهن.deva

این مقام ارشد انتظامی در خصوص جزئیات کشف موادمخدر در خط راه آهن کرمان گفت: با تقویت اقدامات کنترلی، پرسنل این تیم در پلیس راه آهن کرمان با تعامل و همکاری با فرماندهی پلیس راه آهن استان کرمان اقدام کردند. در منطقه کرمان موفق به کشف 95 کیلوگرم از خودرو شدند و 400 گرم تریاک کشف و دو تبعه افغانستانی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از طی مراحل قانونی به همراه موادمخدر کشف شده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان قرار گرفتند.

سردار ملکی خطاب به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله نقلیه انتخاب می کنند، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاقچیان مرگ از اولویت های ماموریت پلیس راه آهن است و به مسافران صنعت ریلی توصیه می کنیم با انتقال بسته های مشکوک موافقت نکنند. . از افراد ناشناس در صورت کشف اقلام ممنوعه و غیرمجاز پلیس راه آهن با متصدی حمل و نقل برخورد خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا