فرهنگ و هنر

بسیاری از تهرانی‌ها نسبت به حریم میراث فرهنگی نگرانند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران تصریح کرد: بسیاری از مردم نگران حریم میراث فرهنگی در تهران هستند.

به گزارش تیتر اول، مهدی پیرهادی در سخنان پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به هک شدن یکی از رسانه ها گفت: امروز پس از هجمه های فراوان دولت های غربی برای هک رسانه ها آمده اند و دشمنان ما بسیار حقیر و ترسیده اند. رسانه ها و می ترسند بدانند که این حق مردم است.

وی با اشاره به ایمنی ریلی گفت: ده ها هزار نفر منتظر اقدام انقلابی دولت در خصوص ایمنی ریلی هستند و از رئیس جمهور می خواهیم این مشکل را حل کند.

یکی از اعضای شورای شهر تهران با اشاره به حریم میراث فرهنگی گفت: بسیاری از مردم نگران حریم میراث فرهنگی هستند و باید برای حفظ حریم میراث و دانشگاه تهران اقدامات عاجل انجام شود. حریم شورای اسلامی و حریم منطقه جماران و طبق قانون ممنوعیت باید مشخص شود و درخواست من این است که هر چه سریعتر برای حل مشکلات بیش از 50 هزار نفر تکلیف مشخص شود.

حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران نیز به تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: قبلا هم گفته بودم که با فوتبال می توان به بهشت ​​رفت و فوتبال در چنین مواقعی امید زیادی به همراه دارد. ناامیدی و از رئیس جمهور تقاضای پاداش ویژه برای بازیکنان فوتبال برای بازی با آمریکا دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا