ورزش و نشاط

سردار آزمون: مسی یا رونالدو نیستم

براساس داده های آژانس خبری آنلاین؛ سردار ازمون در مصاحبه ورزشی با ورزش و مردم در روسیه گفت: “من حدود یک ماه خانواده ام را ندیده ام.” من در اینجا در قرنطینه هستم و نمی توانم خطری ایجاد کنم و به سراغ آنها بروم. بعد از تمرین تمرین می کنم و به خانه برمی گردم. در ابتدای قرنطینه در خانه بصورت آنلاین و زیر نظر یک مربی ، کارهای کششی را در یک گروه انجام دادیم. از هفته گذشته ، به صورت جداگانه به سایت تمرین رسیده ایم. دو نفر از ما از دیروز تمرین کرده ایم ، اما امروز چهار نفر از آنها در آموزش شرکت کرده اند. لیگ روسیه قرار است از 21 ژوئن (1 ژوئیه) آغاز شود و بازی ها هر سه تا چهار روز شدید است.

در مورد شایعات پیشنهادهای خارجی ، اومونوس گفت: “من همه چیز را در رسانه ها می بینم. این سخنان مرا پیچیده می کند. لطفا مانور دهید. من با زنیت قرارداد دارم و تمام توجهم را به این تیم متمرکز می کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی در مورد علاقه خود به لیگ ایتالیا و مشارکت در تیم ناپل گفت: من 8 سال در لیگ روسیه هستم و تجربه خوبی کسب کردم و دوست دارم یک چالش جدید را شروع کنم و امیدوارم این چالش در اسرع وقت شروع شود. نمی توانم بگویم چون من یک قرارداد دو ساله با زنیت دارم ، باید بین این دو باشگاه صحبت کنم.

آزومون درباره عدم تمایل پدرش به ترک روسیه گفت: “هیچ کس از خانواده من چیزی نمی داند.” چیزهای خصوصی ما بیرون نمی آید. باید تصمیم بگیرم کجا می خواهم بروم. البته اجماع خانواده بر من تأثیر می گذارد.

مهاجم تیم ملی در مورد بازی های پیش روی تیم ملی ایران اظهار داشت: کار بسیار سختی داریم. من هر سه یا چهار روز در لیگ روسیه بازی می کنم. هنوز مشخص نیست که وی پس از ترک سمت خود چه خواهد کرد. می توانیم به دور بعدی صعود کنیم. چیزی که من از Skocic شنیدم مربی خوبی است. Willow می تواند بهتر عمل کند. او قبل از کرونا از من بازدید کرد و من با او در ارتباط هستم. او روحیه پیروزی دارد ، حیف که تیم ملی در اینجا حضور دارد. مردم باید به ورزشگاه بیایند و ما باید کمک کنیم.

وی گفت: “من از این موضوع شکایت نکرده ام.” بهتر و بدتر ویلموتا را ترک کردیم. حال باید به موفقیت Skocic کمک کنیم.

ازمون با پذیرش پیشنهاد زنیت و اوضاع دشوار روسیه گفت: “قبل از رفتن به زنیت ، من با دقت به حضور خوب اعتصاب کنندگان و اعتصاب کنندگان ملی در روسیه فکر می کردم.” من مطمئن بودم که خیلی تلاش کردم تا نظر سرمربی را جلب کنم. در روسیه ، بدست آوردن ضمانتی مبنی بر حضور این زمین غیرممکن است. بازیکنانی بودند که پدرانشان از تیم حمایت می کردند اما شکست خوردند.

وی با بیان اینکه درباره انتقاد از عملکرد خود در تیم ملی تأکید کرد: “در تیم ملی همیشه در دفاع بازی کردیم ، در این شرایط گلزنی بسیار دشوار است.” من از کسانی که انتقاد می کنند از حرکت دو بار از 18 قدم روی تیم خودشان تا 18 قدم روی یک تیم دیگر انتقاد می کنند ، می توانند ببینند؟ تاکتیک تیم ملی بازی دفاعی بود. خودم را تحسین می کنم که من یکی از پنج بهترین گلزن تیم ملی هستم. بعضی از مردم به من حسادت می کنند و این چیزها را می گویند.

Vilmota مهاجم Zenit روسیه گفت: “نمی دانستم چه کاری را در این زمینه انجام دهم.” در دقیقه 70 نظرم را عوض کردم. در زمان کیروشا به من مسئولیتهای خود را اعلام کردند. کیروس گفت: “من نمی خواهم شما گل بزنید ، اما من به تیم کمک می کنم.” من مسی و رونالدو نیستم که دریبل بزنند و گل بزنند. شخصی که باید کمک کنم

43257

دکمه بازگشت به بالا