ورزش و نشاط

احسان حدادی: مقصر آسیب‌دیدگی نیستم/ از منتقدان معذرت‌ می‌خواهم

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد وضعیت آسیب دیدگی کمر خود گفت که از نظر تمرینات درمانی وضعیت خوبی دارد و تمرینات بستر خود را انجام می دهد.

به گزارش تیتر اول ، روز گذشته (چهارشنبه) خبر مصدومیت احسان حدادی منتشر شد و سوال عدم آمادگی وی برای بازی های المپیک مطرح شد. مسئولان فدراسیون دوومیدانی همچنین اعلام کردند که پس از معاینات پزشکی نظر نهایی را در مورد وضعیت این ورزشکار اعلام می کنند.

احسان حدادی در ویدئویی که توسط فدراسیون دوومیدانی در وب سایت خود قرار گرفت ، درباره وضعیت آسیب دیدگی و تمرینات خود می گوید: خوشبختانه پس از جراحی پاشنه در جزیره کیش به تمرین ادامه دادم و اردوی خوبی داشتم. سپس ، طبق برنامه های آقای مک ویلکین ، ارتش ایالات متحده آغاز شد. از آنجا که بعد از جراحی پاشنه پا 6 هفته کفش مخصوص من بود و نمی توانستم خوب راه بروم ، باعث عدم تعادل کمر شد و از نظر ناحیه دیسک دچار مشکل شدم. البته طی 5-6 سال گذشته از ناحیه دیسک دچار آسیب و مشکل شده ام و می دانید که گاهی اوقات این دیسک فرسوده می شود و بسیار دردناک است ، اما خوشبختانه با فیزیوتراپی و کمک دوستانمان در ورزش فدراسیون پزشکی ، من برخی از تمرینات درمانی را انجام می دهم. و اکنون دو هفته طراحی آسان دارم و مشکل خاصی ندارم. امیدوارم همین طور ادامه دهم و امسال نتیجه خوبی بگیرم.

وی افزود: من از فدراسیون دوومیدانی بابت همه ورزشکاران پشت سر خود بسیار سپاسگزارم و امسال یکی از چند سالی است که همه ورزشکاران در اردو هستند و همه خوشحال هستند. امسال نیز من خیلی بیشتر از سال گذشته جلوتر رفتم و اگر تصادف یا جراحتی رخ داده ، تقصیر من نیست. در ورزش مصدومیت وجود دارد ، اما من سعی می کنم تمام تلاش خود را برای حضور در مسابقات توکیو با بهترین شرایط انجام دهم ، زیرا من ، مربی ام ، فدراسیون دوومیدانی ، کمیته ملی المپیک و همه کسانی که از من حمایت می کنند انتظار دارم احسان حدادی معقول باشد ، نتایج خوب بازی های المپیک است. من سعی می کنم ابتدا سالم باشم و بهترین نتیجه را بگیرم.

حدادی خطاب به منتقدان خود گفت: هدف من در اردو و تمرین بالا بردن پرچم ایران است و از همه منتقدان می خواهم از من حمایت كنند زیرا من 20 سال در این مسابقات قهرمانی هستم و امسال ما المپیك و بعدی را داریم سال بازیهای آسیایی. “جایی که من صحبت کرده ام و دوستانم از اینکه اینقدر انتقاد می کنند هیجان زده شده اند ، من عذرخواهی می کنم. اگر کار اشتباهی کردم و کسی را ناراحت کردم جرات می کنم عذرخواهی کنم. امیدوارم دوستانم از من حمایت کنند ، زیرا مهمترین چیز در این زمان صلح است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا