استان ها

بردیم اما راضی نیستم/باید فشار را از روی داوران برداشت

تیتر اول/ فارس سرمربی قشقایی با وجود قهرمانی و قهرمانی در لیگ نهم در هفته اول از عملکرد شاگردانش راضی نبود.

مهدی رجب زاده شامگاه چهارشنبه 17 آذرماه پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل ویستاتوربین تهران در جمع خبرنگاران گفت: انتظاراتی که همه داشتیم برآورده نشد، اما طبیعی است که هیچ تیمی نمی تواند در همه بازی ها عالی به نظر برسد. حریف تیم بسیار خوبی بود و بعید می دانم ویستاتوربین به این خوبی ظاهر شود. به نظر من جایگاه حریف با کیفیت او تناسبی ندارد. از تلاش بازیکنانم خوشحالم، زیرا مطمئنم هیچ کدام از آنها زمین را از دست نمی دهند.

وی سه امتیاز این بازی را بسیار مهم دانست و افزود: می دانستیم تیم های حریف در حال رقابت با یکدیگر و از دست دادن امتیاز هستند و خدا را شکر پیروز شدیم و به بالای جدول صعود کردیم. لیگ اول همیشه غیرقابل پیش بینی است و این توانایی های بازیکنان است که نتایج را تعیین می کند.

رجب زاده درباره دادگاه گفت: فکر می کنم قضاوت خوبی دیدیم. حریف به برخی صحنه ها اعتراض داشت اما به نظر من این یک برخورد عادی بود که نمی توانست مجازات باشد. متاسفانه قضات در کشور ما تحت فشار زیادی هستند و باید فشار را از روی آنها برداریم تا وظایف خود را به درستی انجام دهند.

چرا بازی های تیم قشقایی از شبکه فارس پخش نمی شود

کاپیتان سابق فجرسپاسی در ادامه انتقاد از صدا و سیمای مرکز فارس گفت: نمی دانم چرا تیم فوتبال قشقایی به عنوان یکی از باشگاه های محلی استان نباید بازی ها را به صورت زنده پخش کند.

وی بیان کرد: قشقایی متعلق به استان فارس است و در صدر جدول مسابقات قرار دارد. فکر می کنم باید با هم به فوتبال این شهر کمک کنیم. در حال حاضر 6 تیم از استان فارس در لیگ های کشوری حضور دارند و این یعنی فوتبال فارس در حال پیشرفت است بنابراین همه باید برای پیشرفت بهتر به یکدیگر کمک کنیم.

رجب زاده از رئیس صدا و سیمای فارس خواست دستور لازم برای پخش بازی های تیم قشقایی را صادر کند. این بچه ها حق دارند در بازی هایشان دیده شوند و این برای آینده فوتبال ایران مهم است.

ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه نیز گفت: بهتر است در این مورد صحبت نکنم زیرا تیمی که می خواهد موفق شود باید در هر زمینی بتواند گلزنی کند.

به گزارش تیتر اول، تیم فوتبال قشقایی شیراز شامگاه چهارشنبه 17 آذرماه در ورزشگاه تهران میزبان ویستاتوربین بود که در دقایق 43 و 96 با محمد عابدی و مرصاد فلاح نژاد میهمان را شکست داد. با توقف ملوانا مقابل مسو کرمان، قشقایی با تفاضل گل بهتر نسبت به گیلانی در رده نوزدهم صدر جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا