استان ها

برنده‌ها و بازنده‌های نقل و انتقالات اروپا؛ رونالدو ناکام لواندوفسکی درخشان

به گزارش گروه ورزشی آنا، فصل نقل و انتقالات تابستانی دراماتیک در سراسر اروپا بود، زیرا میلیاردها دلار هزینه شد و باشگاه ها برای بستن قراردادها تلاش کردند. این برای یک تابستان دیگر است. سیرک می تواند متوقف شود، شایعات می توانند کند شوند و دنیای فوتبال در نهایت می تواند بنشیند و نفس عمیقی بکشد.

پنجره نقل و انتقالات حداقل برای چند ماه بسته است. مدیران اکنون می دانند که می توانند. در قسمت اول فصل به کدام بازیکنان تکیه کنند، در حالی که هواداران می توانند قهرمانان و شخصیت های شرور جدید را تهیه کنند. حدود 2 میلیارد پوند برای خرید در انگلیس هزینه شد، رکورد جدیدی که برخی از گمانه زنی های اخیر مبنی بر اینکه همه گیری ویروس کرونا باعث می شود باشگاه ها به طور موقت رویکرد خود را به بازار نقل و انتقالات متوقف کنند، به سخره می گیرد. در نقل و انتقالات تجدید نظر کنید

با این حال، در سرتاسر اروپا، با ادامه حضور استعدادهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه به لیگ برتر انگلیس، تصویر کمی تیره‌تر به نظر می‌رسد. چگونه این لیگ ها امیدوارند با مسابقاتی رقابت کنند که انتظار می رود تنها در سه سال آینده بیش از 10 میلیارد پوند حق پخش تلویزیونی داشته باشد؟ با در نظر گرفتن همه اینها، از یک پنجره دراماتیک به برندگان و بازنده ها نگاه می کنیم.

برنده: بارسلونا

یک لحظه فراموش کنید که چگونه چنین خریدهایی را انجام داده اند. بیایید در عوض روی این مهره ها تمرکز کنیم. تقویت یک تیم با استعداد با افرادی مانند رافینیا، ژول کونته، فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و هکتور بلرین یک چیز است، اما اضافه کردن رابرت لواندوفسکی؟ جای تعجب نیست که ژاوی در هفته های ابتدایی رقابت های این فصل کاملاً لبخند زده است. از نظر صرفا فوتبالی، بارسا یکی از هیجان انگیزترین تیم ها را جمع آوری کرده است.

بازنده: کریستیانو رونالدو

بازگشت رویایی رونالدو به خانه اینگونه نبود. اسطوره پرتغالی تابستان را صرف جدایی از منچستریونایتد کرد و به سرعت متوجه شد که چمن اولدترافورد دیگر به اندازه زمان ترک او در سال 2009 سبز نیست. همه باشگاه‌های مطرح اروپا برای جذب رونالدو پیشنهاد داده‌اند، اما هیچ‌کدام حاضر به جذب این بازیکن نشده‌اند، بازیکنی که هنوز می‌داند در این تور کجاست، اما در فوریه 38 ساله می‌شود و نشان داده است که بیش از یک بازیکن است. . ایجاد یک سیستم تاکتیکی منسجم در اطراف او دشوار است، اما به نظر می رسد او با رفتار خود در رختکن باعث ایجاد تفرقه و عدم اطمینان می شود. یونایتد ممکن است لحظات خوبی از او در این فصل کسب کند، اما هر کسی که فکر می کند بازگشت او به منچستر موفقیت آمیز بوده اشتباه می کند.

برنده: ناتینگهام فارست

چند ماه شگفت‌انگیز در سیتی گراوند بود، تیم تازه صعود کرده لیگ برتر با 21 بازیکن جدید برای بیش از 150 میلیون پوند به خدمت گرفت. از جمله آنها می توان به رکورد باشگاهی مورگان گیبز وایت، هافبک ولورهمپتون، تایوو آوونی و امانوئل دنیس، دو مهاجم نیجریه، دین هندرسون دروازه بان و جسی لینگارد مهاجم انگلیسی منچستریونایتد، و شاید برجسته ترین آنها اشاره کرد. رنان لودی، مدافع چپ برزیلی از اتلتیکو مادرید قرضی شد. اینکه آیا چنین سرمایه گذاری نتیجه می دهد یا نه باید دید، اما یک چیز قطعی است. مدیر استیو کوپر در هفته ها و ماه های آینده دچار سردرد شدید خواهد شد.

بازنده: سری A

ماتیاس دی لیخت، فرانک کسیر، ایوان پریسیچ، فابیان رویز، دژان کلوسوفسکی، لورنزو اینسینیه، کریستین رومرو، دریس مرتنس، الکسیس سانچز، کالیدو کولیبالی، جورجیو کیلینی، فرناندو برنادسکی، جانلوکا اسکاماک هچاموکلیندی، آکا. ایتالیا در تابستان امسال لیست بازیکنان – پیر و جوان – طولانی است. سری آ فصل گذشته بهترین رقابت اروپا بود، اما بزرگترین ستارگان آن همچنان به بازگشت خود ادامه می دهند و بیشتر آنها توسط پول پیشنهادی لیگ برتر جذب شده اند. بازیکنان جدید بدون شک ظهور خواهند کرد و لیگ باید دوباره در این فصل بسیار رقابتی باشد، اما با توجه به سابقه آنها، بعید به نظر می رسد که به این زودی شاهد یک تیم ایتالیایی باشیم که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به چالش می کشد. چقدر غم انگیز است؟

برنده: موجودی بانک آژاکس

از دست دادن دو بازیکن با استعداد به ندرت چیز مثبتی است، اما وقتی باشگاهی مانند آژاکس هستید، به ایده کسب استعداد برای کسب سود عادت می کنید. تابستان امسال آنها همین کار را کردند. قهرمان لیگ هلند تنها از منچستریونایتد با فروش لیساندرو مارتینز، مدافع میانی و آنتونی مهاجم سرشناس، بیش از 130 میلیون پوند به دست آورد. فروش سباستین هالر (بوروسیا دورتموند)، رایان گرونبرخ (بایرن مونیخ)، پر شوارتز (تورینو) و نیکلاس تاگلیافیکو (لیون)؛ این غول هلندی تقریباً 200 میلیون پوند درآمد داشته است. این شرکت قبلاً در پروژه هایی مانند استیون برخوین، کالوین باسی، برایان برابی و اوون وایندال سرمایه گذاری مجدد کرده است. تعجب نکنید که برخی از آنها با هزینه های هنگفت در چند سال آینده ادامه می یابند. این کاری است که آژاکس انجام می دهد و بهتر از بسیاری از باشگاه های دیگر انجام می دهد.

بازنده: کریستین پولیسیچ

تابستان خوبی برای تعدادی از بازیکنان ایالات متحده بود، تایلر آدامز، برندان آرونسون، کریس ریچاردز، مت ترنر و مالیک تیلمن همگی حرکات شایسته ای انجام دادند. با این حال، بزرگترین ستاره آمریکا با آینده نامعلومی روبروست. پولیسیچ یکی از بازیکنان ضعیف چلسی است، واضح است که توماس توخل او را به عنوان گزینه اول نمی بیند، اما او نمی تواند برای همیشه تیم را ترک کند یا به صورت قرضی در تابستان به میدان برود. این واقعیت که آبی‌ها حاضر بودند بیش از 50 میلیون پوند برای آنتونی گوردون، بازیکنی با نیمی از شجره‌نامه پولیشیچ بپردازند، گویای همه چیز بود. ممکن است چند ماه سخت برای این بازیکن 23 ساله باشد.

برنده: بایرن مونیخ

شرط بندی روی بایرن مونیخ برای کسب یازدهمین قهرمانی متوالی بوندسلیگا شجاعانه است، اما شما قبلاً این را می دانستید. شاگردان یولیان ناگلزمن ممکن است طلسم خود رابرت لواندوفسکی را به بارسلونا از دست داده باشند، اما آنها کیفیت و تجربه بیشتری در سادیو مانه و ماتیاس د لیخت و همچنین دو تا از بهترین بازیکنان زیر 21 سال اروپا در رایان گراوئنبورگ و ماتیاس تل کسب کرده اند. همچنین با توجه به قهرمانی در لیگ قبلی، این بار اگر حواشی بیشتر باشد جای تعجب نخواهد بود. سوال بزرگتر این است که آیا مانه و بایرن مونیخ می توانند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند؟

بازنده: برندان راجرز

طولی نکشید که لسترسیتی در قعر لیگ برتر شکست خورد و به نظر می رسید ممکن است در فرم خوبی باشد. مهارت های مربیگری و جذب زیرکانه برندان راجرز، روباه ها را به جام حذفی در سال 2021 رساند و آنها دو بار بدشانس بودند که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب نکردند. با این حال، به زودی تا سال 2022 رو به جلو است و همه چیز در استادیوم کینگ پاور خوب نیست. لستر تنها در چند روز گذشته با وات فیس از رن به خدمت گرفت و وسلی فوفان ستاره مدافع خود را به چلسی و همچنین کاپیتان کاسپر اشمایکل را به نیس از دست داد. در همین حال، یوری تیلمن در آخرین سال زندگی خود است، هاروی بارنز و جیمز مدیسون با هم پیوند خوردند و طلسم آنها جیمی واردی در ژانویه 36 ساله خواهد شد. رئیس آیوات سریوادهاناپرابها اذعان کرده است که محدودیت های مالی به این معناست که سرمایه گذاری های بزرگ امکان پذیر نیست. با شروع ضعیف فصل لیگ برتر، گرما در حال حاضر بر روی راجرز و تیم در حال محو شدن او است. اگر او در کریسمس مسئول بود جای تعجب خواهد بود.

برنده: رتبه بندی مهاجمان چلسی

آنها می گویند شما هرگز نباید به عقب نگاه کنید، اما اگر جایگزین، گورستان مهاجمان استمفوردبریج است، شاید باید ضرب المثل قدیمی مورد بازنگری قرار گیرد. چلسی در این تابستان دو خرید از گرانترین خریدهای خود را از دست داد و به روملو لوکاکو اجازه داد به صورت قرضی به اینترمیلان و تیمو ورنر به لایپزیگ بازگردند. البته، این دو زمان کمی را برای کشف مجدد هدفی که آنها را در لندن ترک کرد تلف کردند، و شما تصور می کنید که هر دو زندگی بسیار شادتری را به دور از چرخ فلک فوق العاده توچل خواهند یافت. همین امر ممکن است در مورد کالوم هادسون اودوی نیز صدق کند که به صورت قرضی یک فصل به بایرلورکوزن پیوسته است.

بازنده: فرانکی دی جونگ

پس از تابستانی که بارسلونا از تمام ترفندهای کتاب استفاده کرد تا او را مجبور به ترک باشگاه یا پذیرش کاهش دستمزد بزرگ کند، چه احساسی باید داشته باشد؟ در حالی که کاتالان‌ها برای خریدهای جدید هزینه‌های زیادی کرده‌اند، افرادی مانند دی چنگ، به غیر از نام‌های کمتری مانند مارتین بریثویت درگذشته، در رسانه‌ها به عنوان شرور معرفی شده‌اند. همه در مورد جرأت درخواست آنچه به آنها بدهکار است. دی یونگ که در تابستان توسط چلسی و منچستریونایتد می خواستند، می توانست در این فصل بازی های زیادی برای بارسا انجام دهد، اما اینکه چرا او این را می خواهد، همه حدس می زنند.

برنده: شمال لندن

آرسنال در حال چرخش است و تاتنهام هم خیلی بد به نظر نمی رسد. خرید اسپرز پس از پایان مثبت ژانویه که کریستین رومرو، دژان کولووسکی و رودریگو بنتانکور را به همراه ایوان پریسیچ، ریچارلیسون، کلمنت لنگلت و ایو بیسوم به خدمت گرفتند، خیره کننده بوده است. در همین حال، آرسنال خریدهای بسیار خوبی برای گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو از منچسترسیتی انجام داد و فابیو ویرا را اضافه کرد و ویلیام سالیبا را پس از دو فصل قرضی به خدمت گرفت.

زمان نشان خواهد داد که آیا شروع درخشان توپچی ها ادامه دارد یا اینکه مردان آنتونیو کونته واقعاً می توانند در جایگاه چهارم فصل گذشته خود پیشرفت کنند، اما هر دو در حال حاضر قوی به نظر می رسند.

بازنده: رقیب منچسترسیتی

برای تیمی که همه چیز دارد چه چیزی دریافت می کنید؟ در مورد یک فوتبالیست سال آمریکای جنوبی، یک ستاره خط میانی لیگ برتر و یک مهاجم که آماده، مایل و قادر به شکستن تقریباً هر رکورد گلزنی است، چطور؟ منچسترسیتی در اوایل این فصل قهرمان شد، اما با جولیان آلوارز، کالوین فیلیپس و ارلینگ هالند درخشان و بی امان در ترکیب خود، تیم پپ گواردیولا حداقل در داخل کشور غیرقابل توقف به نظر می رسد. مانوئل آکانجی و سرخیو گومز، دو بازیکن پدر را به زمین بیاندازید، و اوضاع در ورزشگاه اتحاد گلگون به نظر می رسد. خبر بد برای لیورپول، که به صورت قرضی از آرتورو ملو، هافبک یوونتوس در روز مهلت مقرر نقل مکان کرد، و چلسی، که رویکرد پراکنده اش به بازار در این تابستان ممکن است نشان دهنده ساده لوحی مالک جدید تاد بولی باشد. ممکن است زمان ثابت کند که اشتباه می کنیم، اما به نظر نمی رسد که هیچ کدام از آنها مقابل سیتی در این فصل دوام بیاورند.

انتهای پیام/4048/

دکمه بازگشت به بالا