ورزش و نشاط

معرفی چهار مدعی قهرمانی جام جهانی

چهار مدعی جام جهانی را معرفی می کنیم

جمال موسیالا ستاره 19 ساله بایرن مونیخ که به همراه تیم ملی آلمان در جام جهانی حضور خواهد داشت، نظر خود را در مورد مدعیان قهرمانی ارائه کرد.

به گزارش تیتر اول؛ جمال موسیالا بدون شک یکی از پدیده های فوتبال آلمان و بایرن مونیخ است. ستاره ای که در 19 سالگی به یکی از مهره های اصلی باواریایی ها تبدیل شد، حالا منتظر درخشش با پیراهن مانشافت در قطر است تا خود را به عنوان یکی از اولین بازیکنان جوان جهان معرفی کند.

موسیالا در مصاحبه با نشریه آلمانی کیکر، درباره قطر و تیم ملی کشورش صحبت کرد و نشان داد که چقدر جاه طلب است تا در این تورنمنت بدرخشد. همانطور که خودش در این مصاحبه می گوید به خوبی می داند که جام جهانی بزرگ ترین رویداد دنیای ورزش است و درخشش در آن می تواند آینده هر فوتبالیست جوانی را تغییر دهد.

پدیده آلمانی بایرن مونیخ به کیکر گفت: “من معتقدم مانشافت امسال تیم بسیار خوبی است که می تواند به مرحله نهایی صعود کند. ما از نظر کیفیت بازیکنانمان شانس کسب جام داریم. ما به مسابقات می رویم. با این ذهنیت که جام را می بریم. بیایید این کار را انجام دهیم. باید به آن ایمان داشته باشیم. من این اعتقاد را دارم.”

اگرچه موسیالا آرزوی قهرمانی در جام را دارد، اما می داند که جام جهانی رقابت سختی است. وی در پاسخ به سوال این فوتبالیست که کدام تیم ها را مدعی قهرمانی می بیند، گفت: مدعیان زیادی وجود دارند. برزیل بسیار آماده است. آرژانتین همیشه مدعی است. فرانسه هم همینطور.

انتهای پیام





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا