ورزش و نشاط

مس کرمان صدرنشین لیگ برتر تکواندو شد/ پیروزی مدعی قهرمانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در حالی که 9 بازی لیگ برتر تکواندو به دلیل بیماری در خانه تکواندوکاران در کن و دانشگاه آزاد به تعویق افتاد، مرحله پایانی این دوره از مسابقات با 3 بازی آغاز شد و مسام کرمان با یک برد و 4 مساوی به پایان رسید. نتیجه رهبر شد.

شاگردان عبدالله رشیدی ابتدا به تساوی 4 بر 4 مقابل شهرداری ورامین قهرمان رضایت دادند. محمدحسین یزدانی قهرمان، محمدصادق دهگانی، مهدی جلالی و سهیل محمدیان قهرمان شدند و سروش حسینی، امیر سینا بختیاری، عرفان بزرگی و علی اصغر مرادیان به نفع ورامین بودند.

مس کرمان در دومین بازی خود پاس را با یک پاس 5 بر 3 در مرکز قرار داد. طوفان ابراهیمی، محمدصادق دهگانی، علی عشویان، سید امید حسینی و محمدحسین یزدانی پنج تکواندوکار بودند که قهرمان شدند و یاشار عطاردی، ایمان کاظمی و سید احمد خسروفر نیز قهرمان شدند.

مس سونگون یکی از مدعیان جدی قهرمانی در دومین بازی هفته با نتیجه 7 بر یک مقابل شهرداری ورامین به برتری رسید. سروش احمدی، عرفان ناظمی، سعید رجبی، میرهاشم حسینی، محمدحسن پلنگ افکن، پاشا عطاردی و علی توکلی شاگردان پیروز پیام خانلرخانی بودند و امیر سینا بختیاری تنها تکواندوکار وارینامی برنده شد.

با اعلام سازمان لیگ تکواندو، مسابقات به دلیل موج جدید شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

دکمه بازگشت به بالا