جامعه

سازمان فرهنگی هنری مسئول رشد و توسعه فرهنگ در عاصمه نظام اسلامی است

سازمان فرهنگ و هنر مسئول رشد و توسعه فرهنگ در نظام اسلامی است

علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم و ارائه ای در رأس سازمان فرهنگ و هنر شهرداری تهران گفت: سازمان فرهنگ و هنر مسئول رشد و توسعه فرهنگ در نظام اسلامی است.

به گزارش تیتر اول، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان فرهنگ و هنر شهرداری تهران روز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه با تجلیل از زحمات حجت الاسلام میثم امرودی و معارفه مهرداد باقر به عنوان سرپرست جدید این سازمان برگزار شد. فرهنگی. مرکز.

علیرضا زاکانی شهردار تهران، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و رهبری، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی ارشد در دانشگاه‌ها، مهدی علی اکبرزا مدیر امور کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مهدی پیرهادی، علیرضا نادعلی، میثم مظفر و سیداحمد علوی از اعضای شورای اسلامی شهر، محمدامین توکلی زاده و رهبر و چند تن از پیرغلامان و مداحان اهل بیت.

در ابتدا کلیپی از ارائه ای از سوی سازمان فرهنگ و هنر برای حاضران پخش شد و سپس حجت الاسلام امرودی با تشکر از حاضرین در مراسم گفت: از شهردار تهران برای برگزاری این نشست بزرگ تشکر می کنم. در سازمان فرهنگ و هنر 30 ماه است که در خدمت مردم هستیم و آثار این سازمان به صورت نمایشگاهی دیده می شود. امیدوارم این فعالیت ها رضایت بخش بوده باشد.

حجت الاسلام امرودی افزود: سازمان فرهنگی هنری دارای هیئت امنا و اساسنامه فاخری است و هیچ شباهتی بین دستگاه های فرهنگی ندارد. این سازمان به طور غیرمعمولی دارای تنوع و حجم کار متنوعی است و شبیه هیچ مکان دیگری در کشور نیست. کار یک جوان متدین، انقلابی و تازه کشف شده از امروز آغاز می شود که قدردان زحمات فرد قبلی خواهد بود و کارهای خوب را برجسته می کند و مشکلات را حل می کند. از آقای زاکانی به خاطر سلب مسئولیت ایشان تشکر می کنم. زیرا ما 30 ماه تلاش و کوشش مداوم را تجربه کردیم.

رئیس سابق سازمان فرهنگ و هنر با اشاره به راهپیمایی روز قدّوس تصریح کرد: در این مدت سعی کردم فقط محبت به اهل بیت، قرآن، انقلاب، امام را در دل داشته باشم. (ره) و مدیریت. امروز، خط بسیار روشن است. در یک طرف اسلام و رهبری و در طرف دیگر آمریکا و اسرائیل است و امروز نشانه ایمان نفرت از این شیاطین بزرگ است. امروز فلسطین نشانه خیر و شر است.

وی در پایان گفت: کارکنان سازمان فرهنگ و هنر در این مدت بدون کوچکترین ادعایی زحمات زیادی کشیدند و از آنها تشکر می کنم و راه حل می طلبم. سازمان فرهنگی هنری موفقیت خود را مدیون تک تک مدیران، مشاوران، کارشناسان، مدرسان و دستیاران است. همچنین از همه فرهنگیان عذرخواهی می کنم که به دلیل کمبود منابع مالی و بودجه ای نمی توانم به درستی از آنها مراقبت کنیم.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: از همه کسانی که در تهران برای فرهنگ و هنر تلاش کردند تشکر می‌کنم؛ شهری که شایسته جوانمردی مردمش است و از زحمات ارزشمند آقای امرودی در این مدت تشکر می‌کنم. سازمان هنری بارها در سایت سازمان تبلیغات اسلامی ماندگار شد و اگر می خواستم تعصب تشکیلاتی نشان دهم با این انتصاب مخالفت می کردم.

یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان فرهنگی هنری ادامه داد: من انتخاب آقای باقری را هوشمندانه و قابل دفاع می دانم و ایشان با کمک کارکنان معاونت فرهنگی هنری، عنصری تحول آفرین در این عرصه خواهند بود. این مجموعه سازمان. من انتخاب آقای ذاکونی را تحسین می کنم که مانند سایر شهرداری ها در سازمان فرهنگ و هنر انتخاب خوبی داشتند. امیدوارم در همه نهادهای فرهنگی به هم افزایی کامل برسیم و در زمانی که جهاد بسیار مهم است اتفاقات بزرگی برای مردم بیفتد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: مصداق بسیار مهمی برای تحول در سازمان فرهنگ و هنر مانند پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر است. از زحمات 30 ماهه آقای امرودی صمیمانه تشکر می کنم و به آقای باقری بابت پذیرش گرانی این زمان تبریک می گویم. همچنین از زحمات هیئت امنا و بخشش آقای قمی تشکر می کنم.

وی افزود: پیام های مهمی برای نام یک سازمان فرهنگی هنری داریم. جریان رقابتی انقلاب اسلامی غرب کار خود را بر مبنای اقتصاد بنا نهاده است، در حالی که مهمترین مسئله انقلاب ما فرهنگ است. اگر غرب بر اساس حداکثر منفعت مادی و بهره مندی است، ما چنین فکر نمی کنیم و انسان خلیفه خدا در روی زمین است که باید به سمت انسان کامل حرکت کند. بنابراین فرهنگ پایه و اساس جامعه ماست و آموزش رانندگان و لکوموتیوها جامعه ای متحول و متحول خواهد بود.

شهردار تهران با اشاره به اینکه عنصر دوم به نام یک سازمان فرهنگی هنری «هنر» است، تصریح کرد: هنر یکی از رازهای بقای انسان و اصلی است نه حاشیه ای. تهران پایتخت نظام اسلامی است و سازمان فرهنگ و هنر مسئول رشد و توسعه فرهنگ در این شهر است. هیئت امنای کارآمد و قوی این سازمان اهمیت ویژه آن را نشان می دهد. برجسته سازی اساسنامه فاخر سازمان فرهنگ و هنر از رسالت های بزرگ این سازمان و کارکنان آن است و انتظار می رود توسعه فرهنگ در شهر تهران جدی گرفته شود.

زاکانی تصریح کرد: ما چشم اندازی برای شهر داریم که تهران را به عنوان یک کلان شهر در جهان اسلام معرفی کنیم که یک سازمان فرهنگی و هنری نیز می تواند در تحقق آن هدف موثر باشد. ما وظیفه خطیری داریم که هم به سمت رضایت مردم و هم به سمت ایجاد تحول اساسی حرکت کنیم. سازمان فرهنگی هنری از نظر تجهیزات سخت افزاری و پرسنلی ظرفیت عظیمی دارد که بدیهی است بهبود آن را واجب می بینیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آقای امرودی و همه همکارانشان تشکر می کنم و امیدوارم انتخاب آقای باقری سرآغاز گامی بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر تهران باشد. رویکرد ما در مدیریت شهری تعامل با مردم و استفاده از توانمندی های انسانی است و اگر خدا بخواهد سازمان از آن توانمندی ها برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی استفاده خواهد کرد.

با حضور تنی چند از اعضای هیئت امنای سازمان فرهنگ و هنر از زحمات حجت الاسلام میثم امرودی تقدیر و مهرداد باقری به عنوان سرپرست سازمان فرهنگ و هنر شهرداری تهران محکوم شد.

مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگ و هنر در سخنان کوتاه خود ضمن تشکر از حاضران گفت: باید از آقای امرودی به خاطر رهبری یک سازمان عالی و صلابت فرهنگی نظام اسلامی تشکر کنم. سازمان فرهنگ و هنر از جایگاه ویژه ای در فرهنگ و هنر کشور برخوردار بوده و دارای هیئت رئیسه مهم و محترمی است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی هنری، وی ادامه داد: امروز روزی است که بار دیگر به جهاد فرهنگی وفادار هستیم و همه همکاران در سازمان فرهنگی هنری برای رسیدن به آرمان های نظام اسلامی اعتماد قوی خواهند داشت. و ما باید این جنگ را بشناسیم و برای آن آماده باشیم. امروز روز مقاومت و پایداری ملت ایران و مردم عزیز تهران است و از امروز متعهد هستیم که برای تقویت و استحکام از این هویت دفاع کنیم. ارتقای هویت مردم تهران در ایران اسلامی و انقلابی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا