استان ها

اجرای 20 گروه فرهنگی، هنری و قرآنی در دو فرهنگسرای نیاوران و فاخر

به گزارش لرستان تیتر اول، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان لرستان به منظور هماهنگی هفته فرهنگ و هنر لرستان با مهندس محمب مدیر فرهنگسرای نیاوران تهران دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده هفته فرهنگ و هنر لرستان بعد از محرم و صفر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

احمدی با اشاره به اینکه لرستان هنرمندان صاحب نام زیادی دارد که در سطح ملی و بین المللی به چشم می آیند، گفت: استان هنرمندانی نیز دارد که نیاز به بستری برای معرفی و معرفی دارند.
منصور احمدی ادامه داد: هفته فرهنگ و هنر فرصت مناسبی برای اعتلای این هنرمندان در کشور است و همچنین از نظر توسعه اقتصادی استان می توان از این هفته استفاده کرد.

مدیر کل فرهنگ و رهبری اسلامی لرستان ادامه داد: فرصت های فرهنگی و هنری شهرستان های استان لرستان در برگزاری هفته های فرهنگ و هنر لحاظ می شود.
وی بیان کرد: در هفته فرهنگ و هنر لرستان باید پتانسیل ها و ظرفیت های استان را در همه بخش ها معرفی و نشان دهیم تا بتوانیم در همه زمینه ها به توسعه استان کمک کنیم.

احمدی بیان کرد: اجرای گروه های مختلف موسیقی، اجرای برنامه های فرهنگی، رونمایی از کتاب، معرفی مشاهیر و مشاهیر لرستان، معرفی و اجرای برنامه های بومی و آیینی و …. در هفته فرهنگ هنر لرستان در فرهنگسرای برگزار می شود. نیاوران اجرا می شود.

46

دکمه بازگشت به بالا