استان ها

تلاش دشمن برای تضعیف فرهنگ اصیل اسلامی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی

رامین رستمی ، رئیس دانشگاه آزاد دانشگاه اسلامی میاندوآبا در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی آزاد اسلامی با شرکت کنندگان در فرهنگ ، علوم ، نشریات دانشجویی ، عفاف و حجاب ، هلال احمر ، کانون فرهنگی هنری و بسیج دانشجویی دیدار کرد. و صحبت کرد

رئیس واحد دانشگاه اسلامی میاندوآبا در این نشست گفت: دانشجویان بیانگر عدالت ، کوشش و حامل آبرومند پرچم علمی و صنعتی کشور در برابر سلطه استکبار هستند و استفاده از افکار و اندیشه های ناب این گروه تأثیرگذار برای توسعه کشور بسیار مهم است.

رستمی افزود: پیوند و زنده نگه داشتن حماسه خونین شهدای دانش آموز در دوران انقلاب اسلامی صفحه ای طلایی در حفظ ارزشها و آثار ارزشمند انقلابی و فرهنگی در بین نسل جوان خواهد بود و دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف فرهنگ است. ریشه اسلامی دارد.

وی گفت: دانشجویان ناظر و دانشجوی فرهنگ هستند و باید بیش از گذشته به عنوان افسران جنگ نرم ، ترویج و درخشش فرهنگ اسلامی و دینی عمل کنند.

شهید باکری؛ الگویی برای خدمت به مردم و سیستم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآبا افزود: اساتید نیز نقش سازنده و اساسی در این زمینه دارند و می توانند با انتقال اندیشه ها و منویات عالی جمهوری اسلامی ، نقش دانشگاهیان را در دستیابی به اهداف متعالی نظام و انقلاب به نمایش بگذارند.

رستمی توضیح داد: شهید مهدی باکری نمونه خدمت به مردم و نظام بود ، بنابراین در سایه عزت نفس و تعالی دانشکده علوم ، اقتدار و قدرت را برای نسل های آینده انقلاب به ارمغان آورد.

وی توضیح داد: شهادت باشکوه اسلام سردارا سلیمانی و ترور دانشمندان هسته ای از جمله شهید فخری زاده عظمت انقلاب و تأثیر آن در صحنه جهانی را نشان می دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در میاندوآبا از اعضای مراکز فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا با برداشتن و تاج گذاری تاج مدافعان بهداشت و شرکت در طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی با بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، به مسئولان و مردم کمک کنند.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا