فرهنگ و هنر

روند تشکیل کمیته های نظارت بر مسابقات استعدادیابی قرآن در بوشهر امری اساسی است خوراک

تیتر اول / بوشهر مدیرکل استعدادها و خیرین استان بوشهر از آغاز روند تشکیل کمیته ها برای نظارت بر مسابقات قرآنی در مرحله وقف بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیل پور ، عضو شورای فرهنگی عمومی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: “برنامه عید پاک با هدف تقویت فضای معنوی انس با قرآن کریم و دعاهای ویژه و مناجات برای بهار ارائه شده است. در حرم های مقدس و حرم مطهر امامزادگان باید طرحی را اتخاذ کنند تا با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود ، برنامه ریزی و اقدام لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همه استانها به دلیل شیوع تاج ویروس از برگزاری مراسم و راهپیمایی در حضور مردم منع شده اند ، افزود: در اجرای این طرح ملی همه افراد ملزم به رعایت دستورالعمل ها و مشکلات بهداشتی و برنامه مراقبت و اجتماعی هستند. همه برنامه ها در هر صورت ضروری است ، و همه ما باید سخت تلاش کنیم تا از شیوع تاج جلوگیری کنیم.

یک برنامه خیریه را اجرا کنید و به افراد نیازمند کمک کنید

حجت الاسلام اسماعیل پور با اعلام اینکه طرح ضیافت الهی از 26 اردیبهشت آغاز می شود و تا 24 ژوئن امسال ادامه خواهد داشت ، گفت: تشکیل ستاد استانی با حضور کلیه رسانه ها و موسسات پزشکی ، تمیز کردن و ضد عفونی کردن حرم مطهر حرم مطهر در امامزادگان ، بوقلیل ، قرآن ، مافاتی ، ره ، جواهری ، حیاط ، منطقه بقاع و غیره با هماهنگی ادارات بهداشت و نیروهای بسیج و جهادی در منطقه ، ایجاد فضا و تبلیغات محیطی مناسب برای ایام و روزهای ماه مبارک ، توزیع دائمی تلاوت قرآن ، اذان ، نماز ، زیارت ، نماز صبح و سخنرانی در مورد فواید مساجد و حرم های مقدس ، جوایز O برنامه تلاوت و تلاوت در حرم های مقدس با ظرفیت و حضور نمازگزاران برجسته و بدون حضور جلسات تصویری در تفسیر اساتید بزرگوار در درگاه مقدس امامزادگان ، مجری به عنوان برنامه خیرین اهدا شده و به نیازمندان کمک کنید به عنوان بخشی از این پروژه سازمان اوقاف و امور خیریه در استانها (اجتماعی ، فرهنگی و قرآنی).

شرکت آموزش ورزش

مدیرکل اوقاف استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پاسخ به دستورات ولی فقیه برای کمک به نیازمندان ، با ترویج روحیه نیکوکاری ، بخشش ، نوعدوستی و برابری بین زائران و همسایگان ، نیازمندان و محرومان. این بخش 1000 بسته معیشت به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه کرده است که در ماه مبارک رمضان به نیازمندان توزیع می شود.

جشن خیابان نسیم کرامات در استان بوشهر

عضو شورای فرهنگی عمومی بوشهر با بیان اینکه در این ارتباط تأکید شده است که در صورت اجازه گرفتن از ستاد ملی برای مبارزه با کورنا مجوز برگزاری نماز عید فطر نامحدود خواهد بود ، افزود: انتشار بسته ای از قرآن به نظر می رسد و فیلم های فرهنگی مناسب ، تولید ویژه نامه رسانه ای با موضوع “خدیجه ، ملت مادر” ، تولید ویژه برنامه رسانه ای “جشن تولد کریم اهل بیت” ، ایجاد یک کاروان کاروان جشن و پربار با عنوان نسیم کرامات و شهادت درگذشت و شام غریبه ها ، اولین مسلمان شیعه رهبر امام علی (ع) به عنوان یک جماعت از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی برنامه ملی حزب الهی برای ماه رمضان ویژه هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: فاز شهري مسابقات ملي مسابقات قرآن كريم با ​​توجه به اعلام روش برگزاري چهل و سومين مسابقات ، از 15 ژوئن تا 17 تيرماه در كليه مناطق استان بوشهر برگزار مي شود.

نحوه ثبت نام آنلاین

حجت الاسلام اسماعیل پور به نحوه اطلاع رسانی ، تبلیغات و ثبت نام در این مسابقات اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند از تاریخ 26 اردیبهشت مصادف با اول ماه مبارک رمضان تا 7 خرداد ثبت نام کنند. ، با مراجعه به سایت سایبر جستجو در www.my.oghaf.ir.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برگزاری این مسابقات در ده رشته قرآنی اعم از قرائت قرائت ، تلاوت ، تلاوت ، حفظ کل قرآن ، حفظ 20 قطعه ، حفظ 10 قطعه و حفظ کردن 5 قسمت ، خواستار تلاوت ، تلاوت ، هماهنگی و تفسیر هستند. قرآن کریم علنی خواهد شد ، وی اعلام کرد: مکان ثبت نام در این مسابقات از ساعت 24 روز جمعه 7 بسته خواهد شد. در ماه ژوئن ، پس از علاقه مندان ، ما می خواهیم که آنها در دوره مذکور ثبت نام کنند.

میزبانی از سه شهر برای بهبود کیفیت مسابقات استانی

وی اظهار کرد: تفاوت مسابقات در این دوره با دوره های قبلی در این است که این رقابت ها برای ارتقاء سطح کیفی مسابقات استانی از جمله بوشهر ، دشتستان و کنگان در صحنه شهر با مرکز 3 شهر برگزار می شود.

: مرك: ﺯﻣاهﻧﯽ ﺑاهاﺯﻩ ﺯﻣسﻧﯽ 11 21ا 21 ﻣﺘﻌ ﻗﺒﺎﻗﺒﻗﺒ ﺍﻋﻼﺍﻋﻼﻡ ﺷﻮﺩ ﺍﺳﺘﺍﺳﺘﻧﯽﻧﯽﻭﻭﻭﻭ ﻣﺴﻣﺴﺑﻘﺑﻘﺕ ﻗﻗﻗ ﺍﻭﻗﺍﻭﻗﻑﻑ ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﮔﺰﺍﺭﺑﮔﺰﺍﺭ ﺑﺑﮔﺰﺍﺭ ﺑﺑ
ﯾﻓﺖﻓﺖﯾﯾﻓﺖﯾﻓﺖﯾﯾﯾﯾﯾﯾ.

عضو شورای فرهنگ عمومی بوشهر: ﺳﺳﻝﻝﺳﺳﻝﺍﺯﺍﺯﺕﺕﺑﺑﺑﺳﺳﺳﺳﺳﺳﺳ

ﮐرﺩ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺗﺄﮐﯿﺪرﮐ: ﺷﺪ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻭﺟﻮﺩ ﺑﯿﻤ ﺭﯼ ﮐﺸﻮﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ ﺷﺪ.

افشای مرحله دوم سیستم سایبر برای امتحانات آنلاین مجازی

حجت الاسلام اسماعیل پور از طراحی و راه اندازی مرحله دوم امتحانات هدایای مجازی و آنلاین در استان بوشهر خبر داد و اعلام کرد: سامانه تحقیقات هدایای قرآنی در استان بوشهر توسط شرکت امور قرآنی با مشارکت بخش فناوری در این مقر طراحی و راه اندازی می شود. کل مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون الکترونیکی مجازی در این سیستم فناوری سایبر در وب سایت bu-oghaf.ir پیش بینی و مورد توجه قرار گرفته است.

پخش زنده محافل تلاوت در تلویزیون مرکزی بوشهر

عضو شورای فرهنگ عمومی بوشهر با اشاره به اجرای مراسم تلاوت و تفسیر در مراکز Ofogh ، اظهار داشت: در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با حضور رؤسای برتر ادارات فرهنگ استان ، اعضای رسمی و شورای فرهنگ عمومی و مشاور فرهنگی سپاه امام صادق و نمایندگان جامعه قرآنی
و خبرنگار افتخاری آژانس خبری بین المللی قرآن (IQNA) در همایش ملی سالن همایش شهدای ملی به ریاست سیدحسین ناظر ، مدیرکل مرکز پخش بوشهر برگزار شد و مشخص شد که نیمه اول ماه مبارک رمضان سال 1399 “Ofogh “دایره قرآنی” «ﺍﻟﻬﺍﻟﻬﺪﯼ» آستان مقداد امامزاده محمد بن باقر (ع) منطقه کوی خواجه در منطقه 2 بندر بوشهر و همچنین در نیمه دوم قرآن از مرکز “افق” دایره قرآنی “نوا ملکوت” منطقه 1 در بندر بوشهر به مدت پانزده روز و بدون حضور جمعیت و با بازتولید عالی بین المللی بومی قاریان و ﮐerrﯾﻢ ﻫﺪﻑﺗerrﻭﯾﺞ ﻓrebﻫﻨﮓ ﺗ تبلیغﺗﯿﻞ ﻗ مدیرﺁﻥ ﮐ bereﯾﻢ ، تهیه شده توسط عبدالصاحب اقدسی ، از ساعت 17:15 به طور مستقیم از شبکه استانی پخش می شود.

تلاوت 14 نفر از نجاتگران برجسته بوشهر در آستانه مقدس امامزاده محمد ابن باقر (ع)

وی با بیان اینکه چهارده ساکن عالی عالی مجلس در حال تلاوت “مبارک” در استان بوشهر هستند ، افزود: “تلاوت های تلاوت امسال در استان ها بدون حضور جمعیت عمومی به دلیل شیوع گسترده coronavirus در استان ها برگزار می شود.”

150 حافظ صحیفه سجادیه در آزمون هدایای مجازی بوشهر با هم رقابت می کند

وی با اعلام اینکه حدود 150 نفر از مردم بوشهر برای حفظ هفتمین دعای صحیفه سجادیه برای امتحان مجازی ثبت نام کرده اند ، اظهار داشت: امتحان آنلاین دعای هفتم صحیفه سجادیه از طریق سامانه سایبری پیشرفته عمومی اوقاف برگزار می شود. اداره امور خیریه استان بوشهر و کلیه سؤالات این تست مجازی مجازی برای حفاظت از صحیفه سجادیه در چهار گزینه ارائه شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا