استان ها

سلکی نماینده ساحلی بازان اصفهانی در اردوی استعدادیابی تیم‌ ملی ساحلی زیر 19 سال

سلکی نماینده تیم ساحلی اصفهان در اردوی استعدادیابی زیر 19 سال تیم ساحلی است

از روز شنبه 21 شهریورماه اردوی استعدادیابی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال آغاز شد که با حضور 24 بازیکن به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از اصفهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبالکمیته ساحلی فدراسیون والیبال 24 بازیکن را به اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر 19 سال سواحل دعوت کرد که تمرینات خود را در دو گروه در اردوی تیم ملی ساحلی دنبال خواهند کرد.

گروه اول متشکل از 12 بازیکن از هفت استان است که تمرینات خود را از روز گذشته (شنبه 21 شهریور) آغاز کردند و این تمرینات تا روز دوشنبه 23 شهریور ادامه خواهد داشت.

صفا کلته، حکیم کلته، یاسین کر، یاسین فرخی و مسعود رستگر از گلستان، اشکان مینویی از گیلان، محمدحسین جاویدمیر و محمدمهدی جاویدمیر از قزوین، کیارش باقری از بوشهر، ابوالفضل اجاقلو از تهران، شاهکی سلکی و مینویی از تهران. گروه اول اردو 12 بازیکن دارد.

تمرینات گروه دوم نیز از روز سه شنبه 24 شهریورماه آغاز و با دعوت از 12 بازیکن به مدت سه روز ادامه خواهد داشت:

امیرعلی قلانوی، سعید داروی، پوجا کسابیان از خراسان رضوی، محمد صالح قبادی، حبیب اکبرزاده، آرین گلریز و محمدمهدی شهریاری از تهران، حمیدرضا باقرلقب، محمدعلی اسماعیلی خطیر و امیرعلی ههادی از مازن یاران نوید مداح از هرمزگان.

تست تناسب اندام، تمرین تکنیک ساحل، پاس پنجه، سرویس هدف، دریافت، دریافت، پاس پشت، دو حمله، ساید اوت، دفاع توری، دفاع درون زمین، حمله، لایه برداری، حمله در شرایط سخت، بازی تمرین و تجزیه و تحلیل شامل تمرکز از استعدادیابی اردوهای تیم های ملی زیر 19 سال در ساحل است.

حامد نجداقی به عنوان سرمربی، علی شفابخش و سیدمحمد حسینی در اردوی اول و بهنام توکلی و اسماعیل عباسی در اردوی دوم به عنوان کمک مربی حضور دارند.

انتهای پیام

آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا