استان ها

آموزش جدیدترین روش‌های تدریس قرآن به معلمان سما

برای بهره مندی از آثار و برکات قرآن کریم و همچنین توانمندسازی معلمان قرآن و آموزگاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدر سمینار یک روزه این دانشگاه برگزار می شود. (ادامه مطلب)

این سمینار با هدف آموزش جدیدترین روش های آموزش قرآن به معلمان مقطع ابتدایی با تدریس محمد علیزاده دبیر سما دارالقرآن برگزار شد.

سرپرست محمد حاتمی دانشگاه آزاد تربت حیدریه وی خطاب به شرکت کنندگان در این کارگاه گفت: حفظ، قرائت و تدبر در آیات قرآن کریم پیامدها و برکات معنوی و مادی بیشماری در زندگی اجتماعی، فردی و فردی همه ما دارد.

آموزش جدیدترین متدهای آموزش قرآنی به اساتید سام

شرح فعالیتهای اصلی انجام شده از ابتدای اکتبر 1400

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد تربت حیدریه در این سمینار مهمترین فعالیت های انجام شده توسط مربیان از ابتدای مهرماه 1400 می باشد. سما تربت حیدریه از جمله قرآن پایه اول و دوم دبستان، قرآن در نمازخانه مدرسه برای آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم، آموزش دو جزء روخوانی و حفظ به دانش آموزان، دروس روخوانی و آموزش لهجه عربی هفته ای یکبار. برای پایه های چهارم و پنجم و ششم، درس تقلید صدای قاریان پایه های اول، دوم و سوم و تشویق دانش آموزان به حفظ سوره ها با لهجه تاجیکی و عربی.

سعید احمدی ابریشمی از جمله فعالیت های انجام شده در زمینه حفظ در دو رشته تخصصی و عمومی می توان به بخشی از وقت کلاس به حفظ و آموزش فصل ها، تکرار و تمرین با قصه و روایت و شعر و نقاشی کودکان، آواز و گوش دادن اشاره کرد. فصل ها برای تلاوت برای خوانندگان در کلاس، داوطلب شرکت در یک کلاس تخصصی حفاظت، ایجاد یک کلاس حفاظتی جداگانه و تخصصی شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا