جامعه

آغاز به کار خطوط پردازش مدرن پسماند از ابتدای مهرماه

مدیر اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: از اول مهرماه خطوط مدرن بازیافت زباله به تدریج در نقاط مختلف شهر تهران راه اندازی می شود.

به گزارش تیتر اول ، صدرالدین علیپور در پاسخ به بازدید مجتبی یزدانی معاون شهردار تهران از دستگاه های من بازدید کرد. R. “طبق برنامه جامع پسماند و طرح سطل ، تهران باید به هشت منطقه اصلی و یک کارخانه در هر منطقه تبدیل شود.” R. تاسیس شود ؛ گیاهانی که شستشو و دفع زباله را کاهش می دهند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات عمده ایستگاه ها از جمله اعتراضات مداوم همسایگان این ایستگاه ها ، اظهار کرد: ساختمان های کنار این ایستگاه ها همواره نسبت به بوی زباله و سر و صدای تریلرهای کابل اعتراض کرده اند. علاوه بر این ، شستشو در اطراف ایستگاه ها و در طول مسیر پیامدهای مخربی را برای محیط زیست به همراه دارد.

علیپور گفت که ساخت این گیاهان نه تنها این مشکلات را برطرف نمی کند ، بلکه 80 درصد شستشو را کاهش می دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به آخرین وضعیت خطوط بازیافت مدرن اظهار داشت: ما در منطقه کوهکا (مناطق 21 ، 22 و 5) پیشرفت قابل قبولی را شاهد بوده ایم ، بنابراین کارخانه از اول آنلاین شروع به کار می کند. “

وی افزود: منطقه آزادگان (15 ، 16 و 12) و منطقه دوکوهه (13 ، 14 و 8) به ترتیب 30 و 40 درصد پیشرفت دارند که یکی دو ماه پس از منطقه کوهک مورد استفاده قرار می گیرد.

علیپور همچنین گفت که کارخانه حکیمیه (مناطق 4 و 7) در حال حاضر حدود 40 درصد تکمیل شده است و پیمانکاری برای مناطق 11 ، 19 و 20 مشخص شده است. سه منطقه باقی مانده نیز در مرحله انتخاب زمین و پیمانکار است.

بر اساس این گزارش ، روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند ، وی در نهایت گفت: معاون خدمات شهری تاکید کرد که مناطق باید حداکثر همکاری را داشته باشند تا کارخانه ها زودتر تکمیل شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا