استان ها

رشیدی کوچی: واکسیناسیون عمومی باید به سرعت پیش برود

یکی از اعضای کمیسیون داخلی و شوروی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که جمعیت کشور باید در اسرع وقت در برابر کرونا واکسینه شوند ، اما این جمعیت همچنین باید در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.

جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با تیتر اول ، در مورد مسئولیت های دولت و مردم در کنترل شیوع گسترده ویروس کرونا اظهار داشت: مهمترین وظیفه دولت در این زمینه این است که موضوع واکسیناسیون را در اسرع وقت پیش ببرد ؛ مردم باید در اسرع وقت واکسینه شوند ، چه با ساخت واکسن و چه با وارد کردن آن.

وی افزود: خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم و روزانه حدود 800 تا 900 هزار نفر واکسینه می شوند اما این روند باید زودتر پیگیری شود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر علاوه بر مسئولیت دولت در ارائه واکسن و امکانات پزشکی به مردم ، مردم نیز باید در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه متأسفانه طبق آخرین گزارشات میزان رعایت پروتکل های بهداشت عمومی به 60 درصد رسیده است ، تاکید کرد که برای کنترل شیوع گسترده بیماری رعایت جدی پروتکل ها ضروری است. مردم و به شدت اجرا می شود. رعایت 60 درصد برای غلبه بر این بیماری قابل قبول نیست.

رایدی کوچی در پایان با اشاره به اینکه کنترل دولت از کرونا باید منطقی باشد ، افزود: تجربه نشان داده است که تعطیلی ادارات یا مغازه ها در مبارزه با این بیماری چندان مثر نیست ، اما باید کنترل را با احتیاط اعمال کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا