فرهنگ و هنر

راهنمای بازی‌های ویدئویی در «چرخ» / دستاوردهای جهاد دانشگاهی در محیط‌زیست

به گفته گروه فرهنگ و هنر متولد ،در نخستین قسمت از این قسمت “چرخ” ، تاجر حافظ آهی با مسعود کمبرانی ، مدیر موسسه تحقیقات جهادکشاورزی صنایع شیمیایی جهاد کاشاورزی ، در مورد دستاوردهای جهادی دانشگاه در محیط صحبت می کند.

تیم های تحقیقاتی آزمایشگاه های محیط زیست طبیعی ، مهندسی محیط زیست ، مدیریت پسماند ، پایش آب ، تحقیقات مکانی ، مدیریت و بهسازی محیط زیست و آزمایشگاه های کنترل و تجزیه و تحلیل شیمیایی مهمترین بخشهای پژوهشکده تحقیقات زیست محیطی جهاد دانش پژوهی هستند. مسئول محیط زیست. ساخت واحد تولید کلروبنزن ، تولید مواد شوینده مخصوص شستشوی دستگاههای چاپ اسکناس مرکزی ، ساخت واحد اولووشیمیایی ، تولید GMS و غیره. همچنین مؤسسات جهاد كشاورزی برای تحقیقات توسعه صنایع شیمیایی دستاوردهایی داشته است.

در بخش دیگری از “چرخ” در جدول بازی های ویدئویی ، دو کارشناس بازی های ویدئویی کسرا کریمیتار و امیر گلخانی محبوب ترین و مدرن ترین بازی های ویدئویی را به بینندگان برنامه معرفی می کنند.

فصل هفتم مجله تصویری “چارخ” به بررسی و تحلیل مهمترین وقایع علمی و فناوری و موضوعات روزمره با دیدگاه تخصصی و به زبانی ساده و با حضور مسئولان ، کارشناسان ، اساتید دانشگاه و نخبگان می پردازد.

Charkh چهار روز در هفته ، یکشنبه تا چهارشنبه ، از شبکه یک به صورت زنده پخش می شود 19:00 45 دقیقه Chahar Sima آنلاین. مجری “چارخ” حافظ آهی است ، سردبیر این نمایش محمد جباری است و تهیه کننده “چارخ” الهه بهبودی است.

f8b63879-5259-4234-ba5b-8f51d1207421

دکمه بازگشت به بالا