استان ها

تجلیل از خواهران حافظ کل قرآن مجید و قاری بین المللی در منطقه ده شهرداری اصفهان

تجلیل از خواهران حافظ کل قرآن مجید و قاری بین المللی در منطقه ده شهرداری اصفهان

همزمان با‌ ماه مبارک رمضان و در حاشیه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ده شهرداری اصفهان از حدیث و ثنا نظری خواهران حافظ کل قرآن مجید و عباس مسعودی قاری بین المللی تجلیل به عمل آمد .

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از اصفهان ، این تجلیل با حضور  احمد شریعتی ، محمد‌رضا فلاح ، علی صالحی  اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و داود بحیرایی مدیر منطقه ده شهرداری اصفهان برگزار گردید .

حدیث نظری چهارده ساله حافظ کل قرآن شهروند اصفهان بوده که در سن 3 سالگی کل قرآن کریم را حفظ کرده است حدیث با کمک مادرش و گوش کردن قرائت قرآن توانسته سوره ها را حفظ کند ، اما ثنا که هم اکنون هفت ساله است به صورت خوداموز و بدون معلم و مربی موفق شده در سن سه سالگی کتاب قران و نهج البلاغه را حفظ کند.

IMG_20230417_200916_873

عباس مسعودی نیز از قاریان بین المللی و از شهروندان منطقه ده می باشد که مورد تجلیل قرار گرفت .

IMG_20230417_200919_779

در این تجلیل اعضای شورای شهر اصفهان طی سخنانی  از این چهره های قرآنی شهر اصفهان تقدیر کردند.

همچنین علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان و نایب رئیس کمسیون فرهنگی به توجه ویژه شورای اسلامی شهر به مباحث قرآنی و مفاخر قرآنی اصفهان تاکید نمود.

لازم به‌ ذکر است در اولین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ده‌شهرداری به دوازده پرونده رسیدگی و تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکلات شهروندان طبق قانون اتخاذ گردید .

IMG_20230417_200921_960

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا