استان ها

پرده‌ برداری از خدمات یکصد و ده میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در منطقه یازده با چاشنی ورزش و نشاط

افتتاح خدمات صد و ده میلیارد تومانی شهرداری اصفهان منطقه یزد با ادویه ورزش و شادی

مراسم بهره برداری از پروژه های شاخص منطقه 11 شهرداری اصفهان به ارزش یکصد و ده میلیارد تومان با حضور علی قاسم زاده شهردار اصفهان و جمعی از اعضا و اهالی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد. از منطقه یزد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از اصفهان از برجسته ترین پروژه های این آیین می توان به پروژه های عمرانی خیابان کاتب، شهدای غربی و استادیوم چند منظوره مدافعان حرم اشاره کرد. Screenshot_20221109-224545_اینترنت سامسونگمدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان با رونمایی از پروژه های شاخص این منطقه گفت: خیابان کاتب اصفهانی به طول 600 متر و عرض 24 متر، محل اتصال خیابان شهدای لمجیر به خیابان امام رضا است. شهرداری مرکزی از سطح محرومیت پرداخت می کند.

وی افزود: برای آزادسازی این خیابان 17.5 میلیارد تومان هزینه شده است که از این میزان 4 هزار متر زمین به طور کامل آزاد شده و هزینه تحقق آن نیز 2.4 میلیارد تومان بوده که به طور کامل پرداخت شده است و این پروژه شامل پیاده رو، سبزه است. فضا شامل دو خط حرکت است که برای دور دوم این پروژه رهاسازی های لازم انجام شده و تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

محمد حسینی در ادامه بیان کرد: پروژه های شاخص منطقه 11 پروژه خیابان شهدای غربی به بهره برداری رسید و این خیابان به طول 1000 متر و عرض 25 متر به بلوار و مرز تبدیل شده است. منطقه 11 با خمینی شهر است.

مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه بعدی ورزشگاه چند منظوره مدافعان حرم است که این ورزشگاه مورد توجه جامعه نسل جدید برای کمک به نسل جدید است.

مدیر منطقه 11 خاطرنشان کرد: در این منطقه بیش از 60 هزار نفر اهالی، 500 شهید سرافراز، 430 آزاده، 54 آزاده، هزار و 50 ایثارگر و 37 خانواده شهدای چند شهید وجود دارند.

Screenshot_20221109-224510_اینترنت سامسونگ

وی افزود: بودجه منطقه نسبت به سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است. محمد حسینی در خصوص آسفالت معابر منطقه یزد گفت: میزان آسفالت امسال معادل آسفالت 5 سال گذشته است و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته ای را به محلات ارائه دهیم. اهداف تعیین کنید بر اساس محیط اطراف موری تنظیم شده است.

انتهای پیام





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا