استان ها

در بوشهر فوتبال دوست ندارند!

مسئولان بوشهری به تیم های این استان بی اعتنایی می کنند که انگار خودشان از فوتبال خوششان نمی آید و فکر می کنند جوانان این شهر هم از زمین مسابقه بدشان می آید. سهمیه دو تیم این استان در لیگ های یک و دو برای فروش گذاشته شده و مسئولان استانی تنها با وعده های توخالی به آن نگاه می کنند.

به گزارش تیتر اول، وضعیت فوتبال در بوشهر خوب نیست و تیم های این شهر تک به تک می فروشند تا فوتبالدوستان بوشهری از داشتن نماینده در سه سطح اول فوتبال ایران محروم شوند. پس از اینکه امتیازات شاهین بوچر به مزایده گذاشته شد، حالا مدیران بوچر شاهین بندر عامری امتیازات این باشگاه را پس از صعود به لیگ یک به فروش گذاشته اند تا با بدرفتاری مسئولان استانی از این تیم جدا شوند. کمک به این تیم

مهدی کریمیان، سرمربی تیم شاهین بندر عامری در این خصوص در گفت وگو با تیتر اول اظهار کرد: در فوتبال بوچر هیچ تلاش و اراده ای برای هدایت تیم وجود ندارد. تیم با آن همه تلاش و کوشش به لیگ 1 صعود کرده و حالا باید یک روز نتیجه آن همه تلاش از دست برود. متاسفانه مسئولان استان فقط صحبت از کمک کردند و مدیران باشگاه هم که دیدند مصوبه ای تصویب نشد به فکر فروش امتیاز افتادند تا سرنوشت باشگاه مثل شاهین نشود. متأسفانه نمی دانم چرا فوتبال بوچر پیامی درباره اهمیت فوتبال و جوانی ندارد و این اتفاقات باید بیفتد.

وی ادامه داد: البته قرار بود روز گذشته جلسه ای بین خریداران و مدیران باشگاه برگزار شود اما مدیران شاهین در این جلسه حضور نداشتند و باید امروز صحبت ها انجام شود. نمی دانم چه می شود و چه سرنوشتی در انتظار شاهین بندر امیر است، اما امیدوارم در بوشهر برنامه ها سر و سامان پیدا کند و زحمات گروه یک ساله یا بی توجهی مسئولان برای یک سال هدر نرود. روز . برای شاهین بندر عامری هر اتفاقی بیفتد برایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم قدر جوانان بوشهری باشند.

کریمیان درباره همکاری آتی خود با شاهین شهرداری بوچر توضیح داد: در برنامه خود بودجه ای را به آنها دادم که در لیگ یک بمانند، بودجه تک رقمی شود و بحث صعود کاملا متفاوت است. متأسفانه آنها برنامه جدی برای ادامه کار نداشتند و در حال بررسی پیشنهادات دیگر خود نیز هستند.

وی در خصوص پیشنهاد دستیار در سپاهان گفت: مورایس شخصا با من صحبت کرد و به توافق رسیدیم اما باشگاه سپاهان در حال حاضر مانع از پیوستن من شده و باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا