عمومی

درس بزرگ آنچلوتی به مربیان ایرانی

آنچلو پس از شکست بسیار سنگین و سنگین در برابر رقابت دیرینه، درس بزرگی به هر مربی ایرانی که به دنبال بهانه های واهی بود داد.

به گزارش تیتر اول، اخبار ورزشی او نوشت: رفتار یک مربی باتجربه رئال را با رفتار برخی مربیان ایرانی مقایسه کنید که در صورت شکست همه را مقصر می دانند جز خودشان.

بارسلونا در ورزشگاه خانگی رئال مادرید 4 گل به ثمر رساند و حداقل 4 گل دریافت نکرد تا انتقام ناکامی های قبلی شاگردان آنچلوتی را بگیرد. هواداران بارسلونا باور نمی کردند که تیمشان با این بازی خوب و نتایج شگفت انگیز از سد رئال مادرید بگذرد اما شاگردان چاوی دست به کاری زدند و توجه کارستان و همه را به خود جلب کردند. پس از این بازی، آنجلوت بدون اینکه بهانه ای بیاورد، تنها گفت: من مسئول این شکست هستم، اما از شما می خواهم که از این باخت بحران ایجاد نکنید. چون به روال همیشگی خود برمی گردیم.

رفتار این مربی باتجربه رئال را با رفتار برخی مربیان ایرانی مقایسه کنید که در صورت شکست همه را مقصر می دانند جز خودشان. مربیان ایرانی معمولاً داور، فدراسیون، وزارت ورزش و عوامل دیگر را مقصر باخت می دانند و هرگز خود را مقصر نمی دانند. از سوی دیگر آنجلو پس از شکست بسیار سنگین و سنگین مقابل رقیب دیرینه خود، درس بزرگی به تک تک مربیان ایران داد که به دنبال بهانه های واهی بودند.

قطعا این مربی با تجربه ای که دارد می تواند بار دیگر رئال مادرید را به تیمی به همان اندازه خوب و شکست ناپذیر تبدیل کند. مربی ابتدا باید اشتباهات خود را بپذیرد که آنجلو مرتکب شده است، بنابراین امید زیادی دارد که تیمش را به مسیر اصلی بازگرداند. برخلاف مربیان ایران که قدم اول یعنی اعتراف به اشتباهات و ضعف های خود را بر نمی دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا