استان ها

اجرای طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان در سمای بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشر ، پروژه ارزیابی سلامت دانش آموزان (کوهس) به دعوت یک متخصص فوریت های پزشکی در مدرسه ابتدایی پسران مجتمع پسران سما بوشهر در سینادا انجام شد.

این کارشناس فوریت های پزشکی با اشاره به تأثیر کرونا در سلامت اجتماعی دانش آموزان گفت: با وجود تمام اقدامات ویژه ای که مدارس برای مقابله با کرونا انجام داده اند ، بازسازی مدارس می تواند تأثیر بسزایی در سلامت روان کودکان داشته باشد.

پروژه سنجش سلامت دانش آموزان در دبستان پسرانه مجتمع پسران سما بوشه انجام شد

سید محمد جواد موسوی با اشاره به اینکه سلامت اجتماعی به چندین بعد از سلامت اجتماعی ، روانی و روانی تقسیم می شود ، اظهار داشت: تعامل موثر و سازنده بین والدین و دانش آموزان می تواند سهم بسزایی در سلامت اجتماعی دانش آموزان داشته باشد ، باید بدانیم که Corona Social یک روز والدین و فرزند است.

اطمینان از سلامت دانش آموزان و نظارت بر اجرای برنامه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان برای جلوگیری از بیماری زمینه ای در هنگام شیوع بیماری ویروس کرونا قلب یکی از مهمترین مواردی بود که موسوی تأکید کرد: به نظر می رسد آموزش مجازی یک روش موثر برای کاهش شیوع است. البته آموزش باید به همان روش انجام شود تا پیامدهای بیماری ویروس کرونا قلب به حداقل برسد.

طرح سنجش سلامت دانش آموزان در دبستان پسرانه مجتمع پسران سما بوشهر انجام شد

در این کارگاه دانش آموزان تحت آموزش سیستم گردش خون و ضربان قلب و همچنین بهداشت و سلامت قلب توسط سید محمد جواد موسوی ، متخصص فوریت های پزشکی قرار گرفتند و به سوالات دانشجویان در مورد سلامت بدن پاسخ دادند.

به گزارش آنا ، این کارگاه با همکاری مدرسه و دانش آموزان منیزه فراشبندی ، معلم کلاس چهارم دبستان برگزار شد.

خیرات را در فضای مجازی جشن بگیرید

جشنواره خیریه در مجموعه دختران سماعلیشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشر ، این جشن خیریه در فضای مجازی و به صورت نمادین در مجتمع دخترانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علیشاهرا برگزار شد.

مدیر مجتمع دخترانه سماعلیشهر اظهار داشت: با توجه به محدودیت عروق ویروس کرونا و لزوم برگزاری جشنواره خیریه ، جشنواره عملاً با حضور دبیران ، کارکنان ، مدیران و معاونین مجتمع دخترانه سماعلیشهر برگزار شد. و در فضای مجازی در سیستم Sinades.

صفا سرمد افزود: در این برنامه مدیر ، همكاران و چند نفر از دانش آموزان مدرسه حضور داشتند و ما از خدمات این همكاران و دانش آموزان قدردانی می كنیم.

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا