فرهنگ و هنر

تبیین سبک زندگی فاطمی در مدارس گلستان/ عضویت ۱۱ هزار دانش‌آموز گلستانی در قرارگاه قرآنی

تیتر اول/گلستان مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از تبیین سبک زندگی فاطمی برای دانش آموزان دبیرستانی و معلمان گلستانی از ابتدای مهرماه امسال خبر داد.

سید رضا نظری با اشاره به انتخاب استان گلستان به عنوان پایلوت طرح دیپلماسی مهارتی به خبرنگار تیتر اول گفت: گلستان به عنوان کشور پایلوت اجرای این طرح انتخاب شده و رایزنی ها برای معرفی مهارت ها آغاز شده است. دیپلماسی

وی با بیان اینکه بر اساس اجرای این طرح، مهارت های بومی استان گلستان به کشورهای حاشیه دریای خزر معرفی می شود، افزود: دوستی و همسایگی استان گلستان با کشورهای همسایه و همچنین وجود فرهنگ مشترک. ، گلستان را پایلوت پروژه دیپلماسی مهارتی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه برخی از دانش آموزان گلستانی کارفرما هستند و محصولات آنها صادر می شود، اظهار داشت: اگر با هوشمندی وارد شویم می توانیم دانش بومی تولیدات آنها را در کنار صادرات به استان گلستان وارد کنیم. محصولات ما..

نظری از راه اندازی اردوی قرآن در استان گلستان خبر داد و ابراز داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده در مرحله اول اردوی قرآن 14 هزار دانش آموز گلستانی را تحت پوشش قرار می دهد و به فضل الهی این اردو 11 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار می دهد. در ماه رمضان اردوها مستقر شدند و 80 درصد سریعتر از برنامه پیش رفتیم.

وی به تشریح فعالیت های اردوی قرآن پرداخت و تصریح کرد: در این اردو در مرحله اول ترتیل، تفسیر قرآن کریم و سیره قرآن برای دانش آموزان نیز از ابتدا تشریح می شود. آنلاین امسال، سبک زندگی فاطمی. دانش تبیین شده است.دانش آموزان دبیرستان و معلمان اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نگاه دولت سیزدهم به نظام آموزش و پرورش را بسیار زیبا و حمایتی دانست و افزود: بیش از 24 سال از استان شدن گلستان می گذرد و در این مدت تنها 70 پروژه ورزشی در داخل استان افتتاح شد. زمان. مدارس اما در دولت سیزدهم با همت وزیر آموزش و پرورش تنها در سال 1401 و ظرف یک سال در گلستان اجرای 44 طرح داخلی مدرسه با تخصیص اعتبار در دستور کار قرار گرفت.

نظری با بیان اینکه امسال باید تمامی 44 پروژه ورزشی سرپوشیده در گلستان افتتاح شود، خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال 12 زمین چمن افتتاح می شود و تمامی این پروژه های ورزشی در 22 بهمن امسال در استان افتتاح می شود. در سال آینده تعداد پروژه های مدرسه به 60 پروژه افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش به صورت تیمی و گروهی کار می کنیم و به افراد احترام نمی گذاریم، یادآور شد: امسال 83 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان گلستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا