حوادث

شناسایی و انهدام باند سارقان زورگیر در هرمزگان

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز (۱۶ فروردین ماه) در تشریح این خبر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اخاذی و زورگیری در این شهرستان، پیگیری موضوع را دردستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تلاشهای بی وقفه شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک باند ۴ نفره سارقان زورگیر و اخاذ را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان خانم با ترفندی خاص افراد مالباخته را به داخل منزل استیجاری کشانده و سپس با حضور و مداخله دیگر اعضاء باند وبا تهدید و ارعاب اموال همراه آن‌ها، شامل طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه و پول‌های نقد وکارتهای بانکی را سرقت می کردند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های علمی بعمل آمده به چند مورد زورگیری از شهروندان در شهرهای قشم و بندرعباس اعتراف کردند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه اعضاء این باند با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، بیان کرد: در اجرای دستور مقام قضایی شهرستان تصاویر متهمان جهت شناسایی دیگر شاکیان و مالباختگان احتمالی رسانه‌ای می‌شود، لازم است شهروندانی که توسط این افراد و با این شیوه از آنها اخاذی شده در اسرع وقت جهت طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی قشم مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا