استان ها

روند آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس را توضیح دهید

دانشگاه آنلاین. آموزش الکترونیکی – تقیپوریان؛

یوسف تقی پوریان ، خبرنگار خبرگزاری آنا در چالوس ، اظهار داشت: کلاس های آنلاین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار می شود و این دانشگاه به دنبال شیوع تاج ، کلاس هایی را به صورت غیابی برگزار می کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ویروس ، طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه ، کلیه کلاسهای غیر شرکت کننده در ترم جاری دانشگاه آزاد اسلامی در شعبه چالوس از 9 اسفند ماه 1389 آغاز شده و مورد حمایت قرار گرفتند. دستگاه الکترونیکی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس در مورد اجرای بخشنامه روش آموزش مجازی در شعبه چالوس اظهار داشت: “معلمان و دانشجویان برای استفاده از کلاسهای آنلاین با محتوای آموزشی به روشی مطلوب آموزش داده شده و پرونده های آموزشی برای آنها فراهم شده است.”

از سه متخصص در بخش پشتیبانی فنی برای آموزش مجازی استفاده می کند

تقی پور پوریان از استخدام سه متخصص در بخش پشتیبانی فنی آموزش مجازی واحد الکترونیکی دانشگاه خبر داد و افزود: برای پاسخ به سؤالات و ابهامات دانشجویان و اساتید ، سه کارشناس باتجربه ، دانشجویان و اساتید را به صورت آنلاین در شعبه چالوس راهنمایی می کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی چالوس

وی گفت: “همچنین یک کانال برای هدایت دانشجویان و اساتید ساخته شده است که اخبار و اطلاعیه هایی از طریق روابط عمومی ارائه می شود.”

رئیس شعبه چالوس در مورد وضعیت تحصیلی دکترا و دانشجویان ارشد به آنا گفت:

تقی پوریان به حضور یک سوم کارمندان در کار اشاره کرد و افزود: شخص باید حضور داشته باشد.

وی گفت: “کمترین جذابیت در دانشکده ها و گروه های آموزشی وجود داشته است ، بنابراین گروه ها هر روز فعال هستند و روند آموزش برای مشتری کامل است.”

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا