جامعه

گردشگری سلامت در گلستان فعال شود/ تبدیل دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه نسل سوم

تیتر اول/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر لزوم فعال سازی گردشگری سلامت در گلستان تاکید کرد و گفت: استان گلستان به دلیل بوم شناسی خاص در حوزه گردشگری سلامت از شرایط مطلوبی برخوردار است.

سعید گل فیروزی عصر آموز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: در دستور کار ما نظارت و حفظ اسناد قبلی در خصوص منابع انسانی، مالی و تجهیزاتی در نقاط مختلف استان گلستان است. کرامت انسانی، در حالی که ما دسترسی به خدمات و کرامت معلمان و کارکنان، تامین بودجه و رفع کمبود بودجه را در اولویت قرار خواهیم داد.

وی یکی از اهدافم را ایجاد دانشگاه نسل سوم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان دانست و افزود: کارهای خوبی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شده است اما باید به سمت اهداف دانشگاه نسل سوم حرکت کنیم. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه متاسفانه مقالات ما بر اساس نیاز ما نیست، بر لزوم حمایت از پژوهشگران جوان تاکید کرد و یادآور شد: منابع باید روی پروژه های دانش بنیان متمرکز شود که بسیار مهم و تجاری هستند. مطالعه محسوب می شود.

گلس فیروزی به تشدید گردشگری سلامت در گلستان اشاره کرد و گفت: استان گلستان به دلیل شرایط اکولوژیکی خاص از شرایط بسیار خوبی برای گردشگری سلامت برخوردار است اما از نظر زیرساختی نیاز به کار بیشتری دارد و باید در حوزه های مختلف سلامت برنامه ریزی شود. گردشگری اقدامات مختلفی مورد نیاز است که نیازمند حمایت مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی معلمان باید ساختارمند شود و اخلاق پزشکی و حرفه ای ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: توسعه واحدهای آموزشی در شرق و مرکز استان گلستان از برنامه های ما است که در راستای سیاست ارتباطی مردم نیز هست. . رهبر معظم انقلاب فعال سازی مرکز ناباروری نهال در دستور کار ماست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر تکمیل پروژه های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد و افزود: تعمیر و تامین نیروی انسانی آنژیوگرافی گنبدکاووس و گرگان برای این دو مرکز و شروع آنژیوگرافی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) . در کردکوی از جمله برنامه های ماست.

گل فیروزی با اشاره به اینکه استان گلستان به نوعی مرکز بیماری های بدخیم است، گفت: بنابراین باید نیروهای متخصص و تجهیزات لازم در استان گلستان فعال شود و این خدمات در محدوده استان گلستان ارائه شود.

من باید بگویم؛ در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر علوم، «عبدالرضا فضا» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان و معارفه سعید گل فیروزی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان معرفی شد. رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا