استان ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین؛ دکتر. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی طی حکمی محمدحسین فائزی را به عنوان مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان قزاقستان منصوب کرد.

خطاب به محمد جوزف فائزی:

نظر به شایستگی، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی و دینی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل فرهنگ و مدیریت اسلامی استان قزوین» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده بهینه از ظرفیت های فرهنگی این استان و همچنین با نظر و توجه کامل به اهداف و مسئولیت های وزارت و اداره کل به فعالیت های ذیل توجه ویژه داشته باشید. :

1. تدوین سند تحول استانی و راهنمای فرهنگ، هنر و رسانه با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی، بر اساس فرصت‌های متنوع محلی برای تحقق منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی. فرهنگ، هنر و رسانه در جغرافیای استان.

2. تداوم همکاری فرهنگی و تعامل مناسب با امام جمعه محترم و مقام معظم رهبری، استاندار محترم و سایر دستگاه های دولتی استانی و نهادهای انقلابی و تلاش برای همکاری مؤثر با ایشان.

3. تقویت و حمایت از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه های میانی، انجمن ها و نهادها و تشکل های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه.

4. گسترش فعالیت های مؤثر فرهنگی و پرورش استعداد و تقویت عناصر فرهنگی، هنری و رسانه ای در مناطق کم برخوردار استان.

5. تقویت جایگاه و مسئولیت های نظارتی اداره کل استان در صدور مجوزهای مختلف در راستای ترویج فرهنگ اسلامی ایران و رسیدگی به نیازهای فرهنگی مردم بومی استان.

6- تمرکز و برنامه ریزی برای کادرسازی در استان، استعدادیابی و تربیت عناصر انقلابی و فرهنگی و هنری مدرسه از طریق انواع فرصت های آموزشی و تربیتی.

7. ایجاد هماهنگی و هم افزایی مؤثر بین واحدهای استانی سازمانها و نهادهای تابعه وزارت فرهنگ و حکومت اسلامی در استان به عنوان سرپرست آن وزارتخانه در استان.

8. ایجاد و تکریم روابط حسنه و صمیمی با اهالی فرهنگی، هنری و رسانه ای استان.

9. تقویت جایگاه اداره کل استان به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی استان و فعالیت پویای دبیرخانه و تقویت هویت واقعی و اثربخشی این شورا.

10- رعایت اولویت های اساسی در برنامه های مختلف از جمله: تقویت عزت و خودباوری ملی، رشد اخلاقیات، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، تحکیم نهاد خانواده و رشد جمعیت، ایجاد و تسلیم امیدها و نشاط فردی و اجتماعی. . درباره شعائر اسلامی

11. همکاری کامل با معاونت ها و ریاست های پرسنلی تخصصی وزارت و تامین و تطبیق پالیسی ها و برنامه های ابلاغی آنها.

از خداوند متعال توفیق و پشتیبان را با یاری همکاران در اداره کل و استفاده از فرصت را برای خدمت به مردم فرهنگ دوست این دیار حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری فرزانه حضرت امام خامنه ای خواستارم. (زیده).

محمد خوزه فائز متولد 1360 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت است. جهاد دانشگاهی قزوین، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین و مدیر بخش‌های مختلف نمایشگاه‌های بین‌المللی قرآن.

48

دکمه بازگشت به بالا