استان ها

نگاه عالمانه “تیتر اول” به مسایل کشور/ تقدیر از میزبانی‌ “جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب”

تیتر اول/گلستان رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به اینکه این استان رنگین کمانی از اقوام، مذاهب و مذاهب است، گفت: جشنواره ملی تقریب مذاهب اسلامی «گلستان» تیتر اول ارزشمند و قابل تقدیر است.

سید حسام بنی فاطمه با بیان اینکه گلستان همواره استانی پیشرو در تقریب مذاهب اسلامی بوده است، گفت: گلستان نام ایران کوچک و پیام آور وحدت برای کل کشور است.

رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به اینکه علاوه بر تفاوت ها و مذاهب مردم بومی استان، هموطنانی از استان های دیگر نیز به گلستان مهاجرت کردند که پس از اسکان هم استانی ما شدند، ادامه داد: به دلیل به این عوامل، گلستان از گذشته به استان تبدیل شده است. به عنوان تقریبی و تلفیقی شناخته می شوند.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل همین همزیستی مسالمت آمیز، این استان به عنوان میزبان همایش ها، جشنواره ها و سایر رویدادهای فرهنگی، هنری و معنوی در رویدادهای مختلف تخصصی و عمومی انتخاب شده است، افزود: گلستان سابقه میزبانی رویدادهای با کیفیت مختلف را داشته است. هنر، مطبوعات و فرهنگ هستند.

بنی فاطمه، نخستین جشنواره تخصصی رسانه ای تقریب دین اسلام و تمدن نوین اسلامی در مرحله دوم انقلاب به همت خبرگزاری دانشجویان ایران (تیتر اول) را نخستین جشنواره تقریب دین اسلام و تمدن نوین اسلامی به همت دانش آموز ایران دانست. خبرگزاری (تیتر اول) به عنوان یک رویداد بسیار مهم در گلستان در حوزه فرهنگ ولایی اشاره کرد. : «تیتر اول» از جمله خبرگزاری های رسمی فعال است که دولت در همه رویدادها به موقع حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه «تیتر اول» با سرعت و دقت عمل خود در همه عرصه های کشور پیشگام است، تصریح کرد: نگاه علمی اصحاب رسانه به مسائل کشور باعث شد در تمامی فعالیت های خود نظر علمی و آگاهانه داشته باشند. به آرامی

رئیس حوزه هنری استان گلستان تاکید کرد: در برخورد با موضوع تخصصی «تلفیقی مذاهب اسلامی» از نحوه برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه، دخالت همین دیدگاه علمی در این خبرگزاری افزود: : برگزاری این جشنواره برای استان گلستان بسیار مهم است و فعالان رسانه ای استان گلستان نیاز به حضور پررنگ در این عرصه دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا