استان ها

حکایت ماندنی‌ها و رفتنی‌های جشنواره موسیقی فجر

آنا گزارش می‌دهد؛

کمتر از یک ماه به آغاز جشنواره موسیقی فجر باقی مانده در حالی که برخی از هنرمندان پاپ کشورمان اسیر فشار عده‌ای معلوم الحال شده‌اند و دست به تحریم زده‌اند؛ درمقابل عده دیگری نیز خود را برای حضور در این رویداد آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری آنا، با نزدیک شدن به جشنواره موسیقی فجر و آغاز سایر جشنواره‌ها  شور و هیجان زیادی بین هنرمندان حوزه‌های مختلف و علاقه مندان به هنر در کشور ایجاد شده است. البته بماند که برخی از هنرمندان نیز سوار بر موج تحریم‌های یک عده معلوم الحال تصمیم بر این گرفتند که جشنواره‌ها را تحریم کنند، اما آب همیشه مسیر خود را پیدا خواهد کرد و هیچگاه باز نخواهد ایستاد.

از جمله این هنرمندانی که در این روزها با خاک صحنه‌ گویا خداحافظی کرده، «بابک جهانبخش» هنرمند شناخته شده موسیقی پاپ کشور است که مدتی پیش به دلیل حواشی ایجاد شده برای خروج ازکشورش ظاهرا تاب و تحمل را از دست داد و با پستی در فضای مجازی در لفافه خداحافظی خود را اعلام کرد.

این در حالی است که عده‌ای با نمایش ظاهری از عدم برگزاری جشن و مراسم شادی در همراهی با مردم سخن می‌گویند اما در پس پشت ماجرا برای تولد همسرشان در کشور امارات برنامه های مفصلی تدارک می‌بینند! اما حقیقت هیچگاه پنهان نخواهد ماند.

اما در کنار این جریانات هنرمندان دیگری خود و علاقه‌مندانشان را از فضای هنری در این فضا بی بهره نگذاشته‌اند و علی رغم همه هجمه‌ها فعالیتشان را ادامه داده و تصمیم به اجرای کنسرت هم گرفته‌اند. از جمله این هنرمندان «امید جهان» خواننده پاپ کشور و «پرواز همای» که مدتی پیش در تالار وحدت به صحنه رفتند و همینطور «میثم ابراهیمی» که گویا اجرایش نیز با اقبال زیادی روبه رو شده بود.

اما برخی دیگر از هنرمندان نیز تصمیم به اجرای کنسرت دارند ، شنیده‌ها حاکی از آن است که «زانکو» نیز خودش را برای اجرایی در تاریخ ششم بهمن ماه آماده می‌کند. زانکو خواننده و موسیقیدان تهرانی تا به حال موزیک‌هایش مورد اقبال در بازار موسیقی قرار گرفته و همکاری‌هایی با مسعود جهانی، مهدی آذر، میثم  ابراهیمی و … داشته است.

او با آهنگ‌هایی چون «مثلا»، «چقدر جالبه»، «رد پا»، «برو سمت علی»، «چشمات رنگیه»‌ و … شناخته می‌شود.

شنیده‌های خبرنگار موسیقی آنا حمایت از این دارد که تمامی بلیت‌های کنسرت این خواننده به فروش رفته و ممکن است اجرایش تمدید هم بشود.

علاوه بر این «زانکو» قرار است در جشنواره موسیقی فجر بخش پاپ نیز حضور داشته باشد که البته شنیده شده میثم ابراهیمی، امید جهان و چند نفر دیگر از هنرمندان پاپ کشور در این بخش جشنواره شرکت خواهند کرد.

و در نهایت باید منتظر ماند و دید که جدول اجراهای بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر با چه هنرمندانی پُر خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا