فرهنگ و هنر

حواشی استفاده از شفیعی کدکنی در یک تبلیغ عجیب

در روزهای اخیر ، یکی از مارک های پوشک بزرگسال از تصویر تصاویر ادبی و هنری استفاده کرده و پس از پایان محتوا ، تبلیغاتی را برای شرکت خود به همراه آورده است که با اعتراض همراه بوده است.

به گزارش تیتر اول ، یکی از ترفندهای تبلیغاتی ممکن است استفاده از چهره های شناخته شده باشد ، زیرا مخاطب را به خود جلب می کند ، اما استفاده نامناسب بدون رضایت شخصی تأثیر عکس دارد ، به خصوص اگر احساس سوء استفاده از آن چهره را داشته باشید.

در روزهای اخیر ، تصاویری از طنز و گاهی انتقاد در فضای مجازی دست به دست می شود که در صفحه اینستاگرام خود یکی از مارک های معروف پوشک بزرگسال چهره هایی مانند محمدرضا شفیعی کدکنی ، علی نصیریان ، آهو خردمند و دیگران را در آثار عالی خود معرفی کرد. داستان “انگیزه”. نام تجاری خود را تبلیغ کرد. این رویداد که تقریباً مصادف با روز تولد محمد رضا شفیعی کدکنی (10 آنلاین) بود ، با اعتراض عاشقان و علاقه مندان به این شاعر و محقق و استاد دانشگاه پیشکسوت همراه شد و آن را “شرم آور و دور از فرهنگ” خواندند و خواستار توضیح رسمی شدند. ..

مدیر وب سایت محمدرضا شفیعی کدکنی ، در واکنش به این حادثه ، نوشت:

اما می خواهیم بگوییم که این چند روز از مجموعه تبلیغاتی شما ، جایی که نام تجاری و محصولات شما در لایه های بعدی نمایش داده می شود ، بسیاری از علاقمندان به استاد شفیعی کدکنی را نگران کرده است. در کانال های طنز و زرد ، تبلیغات شما را با کمی خنده و تمسخر دیدیم که دست به دست هم داد.

ما می دانیم که این قصد شما نبوده است. اگر قصد شما کار فرهنگی است ، می توانیم تعدادی از اولویت های فرهنگی را در روستاها و مدارس به شما معرفی کنیم که آثار مثبت آنها صدها برابر بیشتر از این تبلیغات است. تنها در صورتی که دامنه و مارک تجاری شما به این موارد مرتبط باشد. اگر در مورد موضوعات انگیزشی صحبت می کنید ، نه تنها روش شما مثبت بوده است ، بلکه بسیاری از دانش آموزان و علاقه مندان را نگران کرده است و از ما خواسته است که پاسخ دهیم تا بتوانیم صادقانه و با نگرانی برای شما بنویسیم.

ما منتظر توضیح و پاسخ شما از طرف علاقه مندان به فرهنگ ، دانشجویان و اساتید هستیم و بر اساس قصد مثبت اولیه شما بودیم.

“برند پوشک و شنل در کدام کشور استاد بزرگ فرهنگ و ادبیات خود را معرفی می کند؟”

البته مدیر کانال شفیعی کدکنی نیز نوشت: «من شخصاً کنار می روم و مزاحمتی نخواهم داشت. اگر اینجا چیزی باقی نماند ، حریم خصوصی مردم فرهنگ ایران و بزرگان آن هنوز سرباز است.
شما باید عذرخواهی کنید ، حذف کنید و نظر ارسال کنید.

“مدیر رسانه شفیعی کدکنی (این رسانه مستقل است و استاد محمدرضا شفیعی کدکنی هیچ نظارتی ندارد.)”

مارک پوشک بزرگسالان نیز پس از برجسته سازی از مردم فرهنگ عذرخواهی کرد و نوشت: احترام به سالمندان که ستون فرهنگ و زندگی سالمندان و ستون خانواده هستند بی اهمیت است.

این اقدامات برای احترام به نظرات کاربران و جلوگیری از سایر سوء استفاده های غیر احساسی حذف شده است.

جناب آقای شفیع کدکنی یکی از بلندترین قله های ادبی منطقه است و خواهد بود ، قله ای که شأن و منزلت آن بی شک برای همه ما در ایران ، جامعه ادبی و فرهنگی و خانواده ضروری است.
سایه آنها بر فرهنگ ایرانی ادامه دارد … »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا