حضور رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس در فدراسیون کاراته – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته ، دکتر احمد درست نماینده مردم شهرهای شهرکورد ، بن و سامان و رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه رئیس فدراسیون کاراته طباطبایی آخرین وضعیت این ورزش و عملکرد تیم های ملی کاراته ، مردان و زنان ایران را در نوروز و شعبانیه تبریک گفت. تایپ کنید به سهمیه بازیهای المپیک توکیو رسیده است. تلاش برای دستیابی به نتایج مطلوب در المپیک توکیو و اشاره به نقایص زیرساخت های کاراته ، از جمله نبود سالن های ویژه برای مسابقات ، اردوها و 2 مورد دیگر که طباطبایی در آنها شرکت می کند ملاقات با رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی.

درست همچنین در این ملاقات نام آن این بود: به دلیل فعالیتهای ورزشی ام در کاراته ، من خودم را عضوی از این خانواده بزرگ می دانم می میدانم. علاقه ام کاراته به گونه ای است که من برخی اخبار و اتفاقات را در این ورزش می دانم.

رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خوب تیم های ملی کاراته ایران تایپ کنید برنده سهمیه المپیک اعلام شد: امیدوارم تیم های کاراته مردان و زنان ایران با حداکثر سهمیه در بازی های المپیک شرکت کنند و در توکیو به گونه ای عمل کنند که نقش مهمی در مدال ها داشته باشد. اوری کاروان ورزشی ملی ما برای بازی.

در این جلسه همچنین از یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1400 دعوت به عمل آمد فدراسیون های بیشتر کاراته Shahrecord کاراته ، بن و سامان این همان اتفاقی است که افتاده است.

دکمه بازگشت به بالا