ورزش و نشاط

حضور پیامبر در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال / عدم قطعیت در تشکیل تیم ب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار آنلاین ، جلسه عصر کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ظهر امروز سه شنبه برگزار شد و مهدی محمد نبی دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال با حضور در این جلسه حضور داشت.

نکته مهم این دیدار ، تقابل حسین حسین شمس ، عضو کمیته فنی و سیژتا محمد ناظم الشریعه ، سرمربی تیم ملی فوتسال بود. در هفته های اخیر ، شم بارها و بارها بر ایجاد تیم فوتسال “B” برای بازسازی تیم ملی و هدر دادن استعداد جدید تأکید نکرده و ناظم الشریعه را به مقاومت در برابر این طرح متهم کرده است.

ناظم الشریعه همچنین مشکلات اقتصادی و آشفتگی های موجود در صلح تیم ملی اصلی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا را دلایل مخالفت در ایجاد تیم B ذکر کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال به کمیته فنی توصیه کرد مصاحبه ها را به حالت تعلیق درآورد و اجازه بازگشت صلح را به فوتسال داد.

شام به دلایل خود برای حمایت از تشکیل تیم B اشاره کرد و ناظم الشریعه به حمایت فوتسال در سالهای گذشته با تشکیل تیم زیر 23 سال اشاره کرد و اینکه این بحث موضوع جدیدی نیست.

اگرچه در جلسه امروز توافقاتی برای تشکیل تیمی برای حمایت از تیم ملی فوتسال حاصل شد ، اما زمان و مکانیزم اخراج این تیم که شم آن را تیم “ب” نامید ، هنوز مشخص نیست.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا