ورزش و نشاط

کاراته‌کاهای ایران رقبای خود را شناختند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اولین دوره ورشکستگی لیگ جهانی کاراته فردا جمعه با حضور 583 کاراتیتست در استانبول آغاز می شود کا در 72 کشور آغاز می شود. این یک مراسم قرعه کشی است رقابت این شب در هتل WOW و هنگام کاراته برگزار شد کهای کشور ما رقبای خود را می شناخت.

بر این اساس ، فاطمه صادقی در یک گروه با رقبایی از اسپانیا ، روسیه ، ترکیه ، اسپانیا ، اسلواکی ، تایلند و ایتالیا حضور دارد. در همان بخش نگینس باقری با کاتاروهای از ترکیه ، ایتالیا ، اسپانیا ، اسلواکی ، مصر ، جمهوری چک ، کلمبیا ، سوئیس و اسپانیا در گروه سوم ، در گروه چهارم مسی افسانه ای با اسپانیا ، ترکیه ، اسلواکی ، مونته می جنگد. سیاه پوست، اتریش ، ایتالیا ، روسیه و اسپانیا گروه بندی شده اند. 50 کاتارو زنان در بخش های فردی می جنگند.

با وزن 50 کیلوگرم یعنی 36 قیراط کا سارای بهمنیار فعلی در دور اول استراحت دارد و سپس با برنده روسیه و بلغارستان می جنگد. وزن تازگی خاکسارا 55 کیلوگرم است که 49 کاراته است کا آنها می جنگند ، دور اول »حنا کوکلوااز اسلواکی و سپس با یکی از کاراته ها کهای مقدونیه ، بلغارستان یا اسپانیا می جنگند.

وزن 61 کیلوگرم 51 عیار کا رزیتا علیپور اولین نفری خواهد بود که بین دو نماینده از ایران با “جائیسا متقاطعاز اسلوونی و سپس از کاراته می جنگد کهای کرواسی ، روسیه یا اوکراین پیش هستند. در همان وزن ، شیما السعدی ابتدا «فاطمه نازینن“ترکیه پیش است و به مصاف خود ادامه خواهد داد”سیلوا هیرتاو سوئیس را ترک می کند.

در بخش آقایان و در گربه منفرد که 34 است کاتارو به تاتامی آنها خواهند رفت ، ابوالفضل شهرجردی در گروه چهارم با کاتاروهای این گروه از اسلواکی ، مجارستان ، ترکیه ، ایالات متحده ، رومانی و اسپانیا گروه بندی شده است.

کمیته انفرادی و وزن 67- کیلوگرم امیر مهدی زاده ها در اولین مبارزه با “جی و آن لیجنگ از کره جنوبی و سپس “دانیلز دانلیفروسیه پیش خواهد بود. در همان وزن امیرضا میرزایی برای بازدید از دور اول «یوانی دایشلونکو“او اوکراین را ترک خواهد کرد و اگر پیروز شود ، می جنگد”دایود خوان آلمان را ترک خواهد کرد. با این وزن 58 قیراط کا آنها به رقابت خواهند پرداخت.

بهمن عسگری ، کاراته المپیکی ایران 75 کیلوگرم وزن دارد که 62 کاراته است کا آنها ابتدا “یوسف الامانیوی با نماینده قطر روبرو می شود و سپس با یکی از کاراته ها روبرو می شود کهای به اردن ، روسیه یا کرواسی می رود. علی اصغر آسیا نماینده دیگر ایران در این وزن در اولین مبارزه با “کاریلز کازانتکواو از روسیه می جنگد و سپس به ملاقات هنری می رود ویکوااو جورجیا را ترک می کند.

ذبیح الله پرشیب رهبر تیم ما در وزن 84 کیلوگرم ابتدا باید با “دانیل جورجی” از مجارستان مبارزه کند و سپس با کاراته دیدار کند. کهای رفتن به بلژیک ، روسیه یا اردن. در این وزن 50 قیراط کا اینجاست.

در وزن 84+ کیلوگرم یعنی 47 قیراط کا آنها حضور دارند ، سجاد گنج زاده ابتدا با “طارق محمود” از مصر روبرو می شود و سپس با برنده مجارستان و بلژیک دیدار می کند.

در کاتاتای تیمی که 13 تیم ثبت نام کرده اند ، تیم ایران متشکل از ابوالفضل است شهرجردی، علی زندز و میلاد فراز آنلاین در گروه دوم با تیم های اوکراین ، اسپانیا و دو تیم ترکیه قرار دارند.

برای فردا ، جمعه ، 13 مارس ، اولین روز برنامه ریزی شده است ورشکستگی برای زنان 60 ، 67 و 75 کیلوگرم ، برای زنان 50 و 55 کیلوگرم ، کاتای انفرادی زنان و کاتای تیمی مردان وجود دارد. از ایران امیر مهدی زاده ، امیررضا میرزایی ، بهمن عسگری ، طراوت خاکسار ، سارا بهمن یار ، نگین باقری ، فاطمه صادقی ، ماهاس افسانه و کاتای تیم مردان (شهرجردی، زندز و فراز آنلاین) به جلسه ای با رقبا می روند.

دکمه بازگشت به بالا