استان ها

تولید فناورانه انواع محصولات شوینده/ تأمین کالاهای مورد نیاز توسط فناوران

سیدمیاتبی محدی فر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از نیشابور ، گفت: خودکفایی بزرگترین رمز موفقیت کشور در استقلال و ایجاد، تامین و نجات استقلال است. منابع مالی همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند. توجه به تولید و خودکفایی در تامین و تولید کالاهای مورد نیاز یکی از مسائل اساسی امروز کشور است و در صورت تحقق موجب عزت ملت سرافراز ایران اسلامی خواهد شد.

وی تاکید کرد: اهمیت مصوبه بالاترین مقام استان به نام 1401 (تولید دانش بنیان که اشتغال زایی می کند) به وضوح قابل مشاهده است و وظیفه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سیاست گذاری و برنامه ریزی برای حرکت به سمت رونق تولید و به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی کشور با تکیه بر علم و دانش داخلی کاملاً مشخص است.

مدیر واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: در این راستا و مطابق با سیاست ها و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی بر آن شدیم تا از تجهیزات و امکانات موجود و همچنین توان و اشتیاق کادر آموزشی برای انجام امور بهره ببریم. تلاش دانشجویان، معرفی یک سیستم راه آهن مناسب و کارآمد با حمایت ما با ایجاد هسته های فناوری و تشویق به تولید محصولات دانش بنیان و به کارگیری اصل (ما می توانیم) توانسته ایم انواع محصولات شوینده را تولید کنیم. اخذ مجوزهای مربوطه در آزمایشگاه های دانشگاه.

محدی فر گفت: واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور آماده عرضه شوینده های تولیدی با 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی است و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی محصولات تولیدی و مورد استفاده مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور را برشمرد: شیشه پاک کن (اسپری)، شیشه شوی غلیظ در بسته های 30 میلی لیتری، مایع ظرفشویی در بسته های یک لیتری، 2.5 لیتری و 20 لیتری، مایع. لوازم بهداشتی در بسته بندی های یک لیتری، در بسته بندی های 2.5 لیتری و 20 لیتری، پاک کن (چسب) در بسته های یک لیتری، 2.5 لیتری و 20 لیتری، وایتکس در بسته های یک لیتری، 2.5 لیتری و 20 لیتری. در بسته بندی های لیتری و شامپو ها در بسته بندی های یک لیتری 2.5 لیتری لیتری و 20 لیتری را ذکر کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با قدردانی از زحمات و همکاری همه مسئولان دانشگاه، گفت: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد اقدامات بعدی را برای تامین مواد شوینده به تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور انجام دهد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا