استان ها

محصولات لوازم خانگی پارس با ظاهر جدید وارد بازار می شود/تولید محصولات جدید کلید خورد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از کازوین ؛ گروهی از خبرنگاران رسانه های استان قزوین به همراه سرهنگ یرلی ، مدیر روابط عمومی استان قزوین ، از شرکت لوازم خانگی پارس در شهر صنعتی البرز قزوین بازدید کردند تا از فرصت های پیشروان صنعت ، مهندسین و کارگران بخش خصوصی کشورمان مطلع شوند. به آنها می توانند بدون تکیه بر خارجی ها چرخ تولید را بچرخانند و اشتغال ، اقتصاد ، امنیت اجتماعی را ارتقا دهند.

پس از راهپیمایی غیرمنطقی و ناجوانمردانه برخی از شرکت های دارای مارک خارجی ، نمایندگی های تولید لوازم خانگی و خروج آنها از ایران برای صرف تحریم های استکباری با هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری و تأکید بر جلوگیری از واردات آنها ، جرقه ای به وجود آمد. من منتظر تعهد قوی تری بین تولیدکنندگان قوی ایرانی برای عرضه محصولات مورد نیاز مردم خود هستم.

image_2021_10_21-13_13_0_283_KXu

بدون شک محصولات با کیفیت ایرانی در زمینه مواد غذایی ، شوینده ها ، قطعات خودرو ، فرش ها توانسته اند سلیقه بسیاری از مصرف کنندگان را نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور برآورده کنند ، این مرحله با مضاعف این بار عاملی م effectiveثر برای صنعتگران کشورمان بود. نشان می دهد که آنها می توانند تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و روی پای خود بایستند.

لوازم خانگی پارس / پیشگام در تولید محصولات با کیفیت

شرکت کارخانه تولید لوازم خانگی پارس یکی از واحدهای صنعتی است که با رهبری جهادی و تلاش مشترک کارگران و مهندسان فداکار خود توانسته نمونه بارز یک واحد صنعتی پویا در زمینه اقتصادی و صنعتی باشد.

این کارخانه در 26 مه 1975 به عنوان یک شرکت خصوصی خصوصی تاسیس شد و در فوریه 1994 در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد و در دسامبر 2012 به بازار بدون نسخه منتقل شد. کارخانه یخچال و فریزر در زمینی به وسعت 13 هکتار در البرز احداث شد. شهر صنعتی. کاسوین ساخته و در سال 1980 شروع به کار کرد.

تا پایان سال 1981 ، تولید کارخانه شامل دو نوع یخچال و فریزر 12 پا بود که به مرور زمان برای بهبود کیفیت آنها اصلاح شد.

image_2021_10_21-13_13_13_625_yf6

کارخانه ماشین لباسشویی این شرکت در زمینی به مساحت 11 هکتار در نزدیکی کارخانه یخچال تاسیس شد و از فوریه 2001 ، محصولات این شرکت گسترش یافته و تولید ماشین لباسشویی را نیز شامل می شود. هر دو کارخانه حدود 114 هزار متر مربع مساحت دارند.

با توجه به رشد سریع صنعت لوازم خانگی و رقابت شدید در این صنعت و نیازهای متنوع و نوظهور مصرف کنندگان ، محصولات لوازم خانگی پارس ، این شرکت استراتژی تولید خود را بر اساس انواع محصولات با کیفیت برای پاسخگویی به نیاز مشتریان ، به ویژه از زمان 1997. سرمایه گذاری در نوسازی ماشین آلات بر اساس آخرین فناوری.

اشتغالزایی دقیقاً 600 نفر و غیر مستقیم بیش از 5 هزار نفر است

عراقی محمدزاده ، مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس ، از این واحد صنعتی بازدید کرد: “ما خوشحالیم که با تأکید بر رهبر برتر و ممنوعیت واردات لوازم خانگی ، تولیدکنندگان شادی و شادی را برای ایجاد انگیزه بیشتر در تولید به ارمغان آورده اند.”

image_2021_10_21-13_13_52_377_358

وی افزود: ما با واردات منطقی مخالف نیستیم ، اما برخی کشورها زمانی که ما خلاء محصول را داشتیم و در شرایط سختی قرار داشتیم ، ایران را ترک کردند و آنها می خواستند با تحریم های هوشمندانه به صنعت و تولید ما آسیب برسانند.

محمدزاده گفت: وقتی شروران ایران اسلامی معتقدند که ما می توانیم روی پای خود بایستیم و نیازهای خود را بدون کمک دیگران برآورده کنیم ، آنها به طرق مختلف سعی در تضعیف این استقلال دارند و در این راستا متوجه شدند که خانه ایران صنعت لوازم خانگی می تواند روی پای خود بایستد و برای برآوردن نیازهای مردم ، و برای جلوگیری از این احتمال با خروج از ایران ، آنها فکر کردند ما متوقف خواهیم شد.

وی گفت: گاهی کشور می گوید کیفیت محصولات خانگی ایرانی پایین است اما اینطور نیست و به عنوان مثال این کارخانه بیش از 20 سال است محصولاتی تولید می کند که در خانه های ایرانی کار می کند.

محمدزاده افزود: به غیر از خودرو که دارای مشکلاتی است اما در صنعت لوازم خانگی، امروز با 36 ماه گارانتی بی قید و شرط و خدمات پس از فروش در سراسر کشور به مصرف کننده این اطمینان را می دهیم که هر دو را خریداری کرده است. محصول باکیفیت است و ما سه سال پیش آنها می مانیم آنها هیچ نگرانی ندارند و قیمت کالاهای ما یک سوم قیمت های خارجی است.

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از 80 درصد نیازهای کشور را تولید کردیم و 130 هزار یخچال تولید کردیم و این مجموعه 1900 شغل ایجاد کرد.

وی گفت: سال گذشته این واحد 140 هزار یخچال تولید کرد که 25 درصد افزایش تولید داشت و 10 درصد نیاز مردم به لوازم خانگی در کشور را برآورده کرد.

image_2021_10_21-13_11_43_561_ITg

تولید یخچال 5 پا برای اولین بار در پارسا

محمدزاده افزود: برای اولین بار خط تولید یخچال 5 فوتی ایجاد و افتتاح شد که یکی از نیازهای جدید بازار بود و در هتل ها ، بیمارستان ها ، مراکز خرید و منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: در حال حاضر 670 نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستیم و سالانه 140 هزار واحد برودتی داریم که تا پایان سال این تعداد را به 160 هزار نفر افزایش می دهیم.

طراحی ظاهری محصول پارس در حال تغییر است

محمدزاده گفت: ما از آینده پارس به خوبی آگاهی داریم و با تولید محصولات جدید مانند لباسشویی و ماشین ظرفشویی می توانیم با تهیه و پر کردن سبد لوازم خانگی به چشم انداز جدیدی دست پیدا کنیم.

وی گفت: پس از 18 سال به نظر می رسد منحنی محصول با شکل قدیمی به پایان رسیده است و ظاهر محصولات باید تغییر کند و بر اساس سلیقه مشتری باید به ظاهر محصول بیشتر توجه کرده و به روز شویم. . “

محمدزاده خاطرنشان کرد: قراردادی با یک شرکت خارجی برای تغییر ظاهر محصولات پارس و زیباتر شدن آن منعقد شده است و از سال 1401 محصولات پارس با ظاهری جدید ، ظریف و زیبا وارد بازار شده اند.

image_2021_10_21-13_13_28_676_kQz

وی گفت: آمادگی داریم محصولات با کیفیت خود را به کشورهای همسایه صادر کنیم و برای این کار برنامه ریزی کرده ایم.

محمدزاده در مورد افزایش قیمت کالاها در سال جاری نیز گفت: امسال افزایش 12 درصدی قیمت تصویب شد اما به مصرف کنندگان 5 تا 7 درصد تخفیف داده می شود که با افزایش 30 درصدی دستمزد کارگران ، عملاً نه. افزایش دهید. “

وی یادآور شد: مهمترین مأموریت ما در این واحد صنعتی این است که ابتدا چراغ های تولید را روشن کنیم ، حقوق کارکنان و دستمزد کارکنان را به موقع تهیه کنیم و محصولات کم کیفیت و ارزان قیمت برای افراد کم درآمد و طبقه متوسط ​​که می توانند محصولات مشابه را خریداری کنند ، بدون هیچ گونه خارجی. به راحتی خرید کنید

محمدزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر محصولات این کارخانه از 250 تا 400 قطعه استفاده می کنند که 80 درصد آن بومی است و ما برای ساخت 20 درصد قطعات دیگر اقدام کرده ایم.

image_2021_10_21-13_55_28_525_VZ7

وی گفت: ما وظیفه داریم کیفیت محصولات خود را به منظور افزایش اعتماد مردم و پاسخگویی به فراخوان مدیریت ارتقا دهیم و با افزایش تولید خود ، به تمام نیازهای محلی پاسخ خواهیم داد و نیازی برای واردات کشور به کشور نداریم. محصولات “

دکمه بازگشت به بالا