جامعه

ساماندهی دستفروشان محور خیابان ولی عصر (عج) در دستور کار مدیریت شهری

شهردار منطقه 11 تهران رفع مشکلات خیابان ولی عصر و اطراف، تعمیرگاه موتورسیکلت، خیابان انبار نفت و اطراف پاساژ علاءالدین را در اولویت برنامه های منطقه عنوان کرد.

به گزارش تیتر اول، سید محمد موسوی در نشست هم اندیشی روز گذشته ساماندهی و انضباط محیط شهری با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از بار خدمات عمومی شهر تهران بر عهده منطقه 11 است، هر یک گفت: در محور خیابان عصر عصر و اطراف ساختمان تئاتر شهر و دانش آموزی. پارک

شهردار منطقه 11 با اشاره به ویژگی های سیاسی و اجتماعی منطقه 11 بر لزوم رسیدگی به معضل اجتماعی سد معبر در خیابان انبار نفت و خیابان جمهوری اطراف علادینه و موتورسواران در ردیف صنفی و بازاری تاکید کرد و گفت: این سد معبر در خیابان انبار نفت و خیابان جمهوری در اطراف آلادینه قرار دارد و باید به آن توجه شود. برای حل این مشکلات. مشکلات، رهبری شهری نیازمند همکاری و استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها برای ساماندهی فروشندگان و فروشندگان است.

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان صنایع و مشاغل استان تهران نیز با بیان اینکه با پروژه های مسکن آنلاین برای حل مشکل سد معبر موافق نیستیم، گفت: محور خیابان ولی عصر(عج)، موتورسیکلت، پاساژ علاءالدین و اطراف انبار نفت است.

وی با اشاره به مشکلات سد معبر تقاطع ولی عصر (عج) از بازنگری در طرح ساماندهی گستران گستران این خیابان خبر داد که در آینده نزدیک اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، به گفته محمدی، با اجرای طرح ساماندهی تعریض خیابان ولی عصر(عج)، کل امریه این محور تحت پوشش قرار می گیرد.ضرورت و آتش نشانی کار می کند. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا