استان ها

توسعه زیرساخت های کیش لازمه تحقق شهر هوشمند و دیجیتال است

به گزارش تیتر اول از کیش: محمدرضا لواسانی رئیس سازمان منطقه آزاد کیش از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرد و در نشست تخصصی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر لزوم تمدید مجوز سازمان منطقه آزاد کیش (کیش) تاکید شد. دور).

لواسانی خاطرنشان کرد: نگاه تحول آفرین تیم مدیریت جدید کیشا، حمایت از زیرساخت های مدیریتی جزیره به ویژه زیرساخت های ثابت و سیار از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد کیشو است و گفت: لزوم ایجاد آنچه مورد نیاز است. شرایط دستیابی به عملکرد شهر هوشمند و دیجیتالی شدن فرآیندهای جاری یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش برای اپراتور تلفن همراه کیش است.

وی همچنین بر تعهد قاطع سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه مجوز اپراتور تلفن همراه کیش برای سایر مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی تاکید کرد و افزود: رویکرد سازمان حفاظت از دارایی های نرم افزاری و سخت افزاری منطقه است. یکی از دارایی های ارزشمند ICT سازمان باشد.

نجاری مدیر اپراتور کجا با اشاره به طرح توجیهی ارتقای پروانه بهره برداری کیش به سایر مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: اضافه شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: معافیت از رجیستری تلفن همراه کمک شایانی به جذابیت و شکوفایی مناطق آزاد خواهد کرد. تونل نوری مبتنی بر فناوری FTTX یکی از مهمترین پروژه های زیرساختی جزیره است که با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در محصولات و خدمات اپراتور کیش ادغام شده است.

لازم به ذکر است در این جلسه طرح نهایی با حضور معاونین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه شد و تصمیمات نهایی در آینده نزدیک اتخاذ خواهد شد.

کیش، اپراتور تلفن همراه با بیش از 25 سال سابقه در صنعت ارتباطات عمومی، 20 هزار مشترک فعال در جزیره کیش دارد و همچنین می تواند از خدمات نسل چهارم تلفن همراه در سرزمین اصلی استفاده کند.

امید است تمدید پروانه بهره برداری سایر مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی سهم بسزایی در رشد و توسعه خدمات مدیریت مناطق آزاد داشته باشد.

48

دکمه بازگشت به بالا