استان ها

معرفی “برند قشم” با افزایش کیفیت تولیدات جزیره / سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تحقق شعار سال با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می کند

به گزارش تیتر اول قشم ، علی درویش پور در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان مستقر در شهرهای صنعتی تولا و فجر قشم ، گفت: بود.
وی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال ، افزود: انتخاب شعار امسال “تولید ، حمایت و موانع” توسط رهبر معظم انقلاب نشانگر تمرکز وی بر تولید و حمایت و همچنین نقش قابل توجه تولید کنندگان. “و حل مشکلات معیشتی مردم. در این راستا ، کلیه بخشهای سازمان منطقه آزاد قشم وظیفه خود را در حمایت از تولیدکنندگان انجام خواهند داد.
مدیرعامل سازمان مناطق آزاد قشم اظهار داشت: باید با جلوگیری از فرایندهای اضافی و پاسخگویی سریع به نیازهای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان از سرمایه گذاران و کارآفرینان جلوگیری شود.
به گفته درویش پور؛ در آینده نزدیک با همکاری ادارات مختلف سازمان مناطق آزاد قشم ، کار ساماندهی وضعیت شهرهای صنعتی و حل مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان مستقر در این شهرها انجام می شود.
وی گفت: “رویكرد اصلی ما حمایت از تولیدكنندگان و صنعتگران است.” “احترام به فعالان تولید و کارآفرینان می تواند به پویایی محیط تولید و فعالیت اقتصادی در مورد مالکیت صنعتی و همچنین ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان کمک کند.”
مدیرعامل سازمان مناطق آزاد قشم گفت: امروز جامعه در حال رشد که در آن فضای کسب و کار و تولید شکوفا شده و به جایگاه رهبری دست یافته است.
درویش پور با اشاره به اهمیت نوآوری و خلاقیت در واحدهای صنعتی برای توسعه و رفاه تولید ، افزود: در دنیای امروز سازمان ها و واحدهای تولیدی از طریق خلاقیت ، نوآوری و فرصت های تولیدکنندگان در رقابت رشد می کنند. منابع انسانی متخصص “
وی در پایان معتقد بود که کیفیت محصولات منطقه آزاد قشم برای حضور در بازارهای محلی و صادراتی مهم است و خاطرنشان کرد: “با حل مشکلات و حمایت از تولیدکنندگان ، استاندارد سازی و ارتقا the کیفیت محصولات تولید شده در منطقه ، می توانیم بهتر پیاده سازی “مارک قشم.
مدیر عامل منطقه آزاد قشم همچنین به صنعت ، معدن و مدیریت تسهیل تولید این سازمان گفت که هر تعداد مشاغل و واحدهای تولیدی در جزیره قشم شکوفا شوند ، شاهد رشد اقتصادی ، توسعه بیشتر و کیفیت زندگی بهتر مردم خواهیم بود.
درویش پور ادامه داد: ما باید از روش های سنتی و فرایندهای مکمل فاصله بگیریم و با برنامه ریزی مناسب برای هدایت سرمایه گذاران در مناطق مختلف که برای تأمین نیازهای جزیره و حضور در بازارهای صادراتی مهم هستند ، کار کنیم.
وی افزود: جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق ، ایجاد تصویری واقع گرایانه از شرایط موجود در واحدهای تولیدی فعال و شهرهای صنعتی ، به شناسایی فرصت ها و نیازهای منطقه کمک می کند.
مدیرعامل سازمان مناطق آزاد قشم همچنین برقراری ارتباط خوب بین صنعت و دانشگاه برای تأمین نیازهای بخش منابع انسانی متخصص را از جمله برنامه های مهم دانست.
درویش پور در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد رونق اقتصادی و کمک به اقتصاد ملی یکی از مأموریت های اصلی منطقه آزاد قشم است و با تکریم سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می توانیم انگیزه فعالان اقتصادی را فراهم کنیم.

48

دکمه بازگشت به بالا