اقتصادی

نبود زیرساخت‌های لازم در منطقه آزاد اروند جهت استقرار گمرک

تیتر اول/ خوزستان رئیس کل گمرک ایران گفت: در منطقه آزاد اروندا چهار گیت در نظر گرفته شده که حصارکشی نشده و جمعیت در تردد هستند و کنترل و نظارتی بر آن وجود ندارد. اینجا منطقه آزاد نیست.

علیرضا مقدسی امروز در نشست فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند با وزیر اقتصاد در منطقه آزاد اروند در پایان گفت: زیرساخت های آن آماده است، قابل سکونت نیست و به آن نیاز دارد. زیرساخت های عمرانی

به گزارش تیتر اول، وی افزود: در حال حاضر چهار دروازه در منطقه آزاد اروندا وجود دارد که حصارکشی نشده و جمعیت در تردد هستند و کنترل و نظارتی بر آن ندارند. اینجا منطقه آزاد نیست.

رئیس گمرک ایران گفت: مناطق آزاد جهان یا به طور طبیعی به صورت جزیره ای محصور شده اند یا با دیوار محدود می شوند. در حالی که دیوارهای بسته اینجا ظاهراً در اثر سیل تخریب شده است. اما گمرک همکاری کرد و در دروازه مستقر شد.

مقدسی گفت: منطقه آزاد به منظور اثربخشی ایجاد و رعایت ضوابط و مقررات، موظف به تعیین حریم خود و امکانات و زیرساخت های لازم از جمله باسکول پارکینگ و پارکینگ که تفکیک تجاری است را دارد. و وسایل نقلیه باری.” نیاز است. فیبر زیرساخت سیستم را نیز در نظر بگیرید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا