جامعه

توسعه اقتصادی بدون رشد صنعت حمل و نقل امکان پذیر نیست

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: توسعه اقتصادی هیچ کشوری بدون رشد بخش حمل و نقل امکان پذیر نیست. رشد اقتصاد ملی به طور مستقیم با بخش حمل و نقل مرتبط است.

به گزارش تیتر اول، مهدی اسماعیل بیگی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، سید مرتضی روحانی، شهردار منطقه 16 و جاقوب آزاده دل، مدیر بخش حمل و نقل معاونت توسعه سیستم های حمل ونقل پاک با حضور در محل سکونت ملی، حضور یافتند. جشن روز حمل و نقل سازمان ترافیک محمدعلی کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 16 در پارک آموزش ترافیک شهرداری منطقه 16 برگزار شد.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 در این مراسم گفت: دو سال پیش که ویروس کرونا در تهران شیوع پیدا کرد، کارگران شهرداری از راه دور کار می کردند و تمامی پروتکل ها را رعایت می کردند، اما قربانیان رانندگان تاکسی و اتوبوس باعث قربانیان این حادثه شدند. 1983.”

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با خیر مقدم به همه فعالان این صنعت در روز ملی حمل و نقل عمومی گفت: توسعه اقتصادی هیچ کشوری بدون رشد اقتصادی امکان پذیر نیست، بخش حمل و نقل آن است. رشد اقتصاد ملی به طور مستقیم با بخش حمل و نقل مرتبط است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی و اتوبوس به صورت مستقیم به شهروندان تهرانی خدمات رسانی می کنند، گفت:

گلشنی با یادآوری رانندگانی که بر اثر بیماری قلبی جان خود را از دست دادند، گفت: پاداشی که این رانندگان در قبال چنین خدمتی به خلق خدا گرفتند توشه آینده آنهاست.

وی افزود: پلیس راهور نقش موثری در مدیریت ترافیک شهر دارد و بدون حضور آنها مدیریت ترافیک در سطح شهر امکان پذیر نیست.

سردار فتح الله حیدری با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سال 1362 برای کمک به رانندگان کامیون و اتوبوس گفت: اولین رئیس پلیس راهور ناجا هستم که پلیس راهنمایی و رانندگی هم داشتم و به نمایندگی از نیروی انتظامی حضور دارم. پلیس راهنمایی و رانندگی، که خدمتکاران صادقی در جاده بودند.

وی ادامه داد: فداکاری های زیادی در حوزه حمل و نقل انجام شده است و همه این تلاش ها و فداکاری ها وصف ناپذیر است. در تمام این سال ها شاهد تلاش های مردمی در حوزه حمل و نقل بوده ایم.

سردار حیدری با اشاره به اینکه رانندگان کامیون در سال 62 فرمان امام را اجرا کرده بودند، افزود: هرجا تصویر و فیلم ایثارگری در زمان جنگ باشد، اتوبوسرانی را می بینیم.

محمدعلی کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 16 تهران نیز در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل و نقل گفت: این مراسم بر اساس دستور و تاکید شهردار تهران برگزار شد. در همین راستا هفته گذشته جلسه ای برای برنامه ریزی های لازم برای گرامیداشت روز ملی حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان، کریم پور ادامه داد: در نهایت مقرر شد تعدادی از رانندگان تاکسی، اتوبوسرانی، سرویس خودرو و دوچرخه سواران به پاس سال ها تلاش به همراه خانواده خود در این مراسم حاضر شوند. ترك كردن. در این مراسم 60 نفر از رانندگان تاکسی، اتوبوس، خودروهای رسمی و … به همراه خانواده های خود حضور داشتند که در خاتمه از رانندگان پیشرو منطقه 16 و همچنین خانواده رانندگان فوت شده بر اثر بیماری قلبی تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا