استان ها

تساوی صنعت نفت در شب درخشش گوهری

به گزارش خبرنگار آبادان برن، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دوشنبه شب (7 دی ماه 1400) در هفته هفتم لیگ برتر میزبان تیم استقلال از تیم ملی فوتبال بود که این دیدار در یک بازی یک نفره به پایان رسید. -یک تساوی تمام شد.

تیم صنعت نفت آبادان که در 6 بازی قبلی یک پیروزی، یک تساوی، 4 باخت و کسب 4 امتیاز کسب کرده بود، در هفته گذشته تلاش کرد تا جلوی ناکامی را بگیرد.

نیمه اول بازی با یک حمله طلایی آغاز شد و گل در دقیقه هشتم به ثمر رسید. در این صحنه صنعت نفت پس از شناخت قاضی در پشت محوطه ریمه ها گلوله خورد و کاپیتان ریکانی آن را به سمت دروازه آبی پایتخت فرستاد.

در دقیقهی 39، چند چالش سریع و موفق با یک ضربهی سر دقیق از بیرون محوطه جریمه توسط Farhada Majidi ممکن بود به گل دیگه ای برای fc ختم بشه. در این صحنه پاس عمقی گفوری به امیر خوزه حسین زاده رسید و این بازیکن توپ را روی دروازه احمد گوهری رها کرد و با رها کردن گارد نفت و ضربه حساب شده گل تیمش را جبران کرد تا در پایان 45 دقیقه دو تیم. 1: 1 مساوی شدند. به رختکن بروید.

در نیمه دوم بازی، هر دو مربی تعویض هایی را انجام دادند تا گل های بیشتری به ثمر برسند و بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد، اما توپی از خط دروازه عبور نکرد تا اینکه شبی که احمد گوهری بارها دروازه نفتی ها را نجات داد، بازی با تساوی به پایان رسید. قرعه کشی باید یکی یکی تمام شود و صنعت نفت در خانه با مهمان تهرانی امتیاز بدهد.

علیرضا منصوریان در مسابقه احمدس گوهری، محمد بختیاری، شروین بزرگ (46 علی امیری)، طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی (79 احمد شریعت زاده)، امید هالدی، امید حامدی فرس (90 عباس بوعذر، محمد محمد) فرهادی (46 سید فخر) ) و محمد حسین زواری (40 حکیم نصاری) برای رقابت با آبی های پایتخت.

همچنین فرهاد مجیدی درباره رویاها با نفتی ها: علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، جعفر سلمانی، وریا غفوری (قاسمی نژاد هفتاد و نهم)، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند (آذری 74)، امیرحسین حسین زاالانه (74) و امیرحسین زالعاده49 (. رضا آزادی).

محمدرضا اکبریان با کمک علی میرزابیگی، محسن سلطانی و احمد محمدی بازی را امتحان کرد اما نادر جعفری بر بازی نظارت داشت.

داور هم شکی نداشت و در دقیقه 65 یک پنالتی به سود محمد بختیاری گرفت.

تیم صنعت نفت آبادان هم اکنون با پنج امتیاز و یک پله صعود در رده چهاردهم قرار دارد و استقلال با 13 امتیاز موقتا در رده سوم جدول لیگ برتر بیست و یکم قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا