استان ها

بازیکنان جوان جایگزین مصدومان فراوان تیم صنعت نفت می شوند/ تربیت ۱۰ بازیکن جوان

به گزارش خبرنگار تیتر اول از آبادان ، امیرحسین پیروانی امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اعلام کرد: لیگ برتر به آخرین ایستگاه رسید. فردا با یک تیم مهندسی مکانیک خوب و با سابقه بازی می کنیم. اگرچه این تیم امسال نتوانست به اهداف خود برسد ، اما امیدوارم سال آینده موفق باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی فردا برای ما خیلی حساس نیست بلکه همان تفکر و فلسفه ای است که ما از ابتدای فصل داشتیم و با همه وجود و کیفیتی که بچه ها در بازی های خود نشان داده اند ، ما در بازی فردا. “طبیعی است که در ابتدای فصل ، باشگاه های مختلف فلسفه کاری دارند و اهداف خاصی را تعریف و اجرا می کنند ، که ممکن است برای برخی قهرمانی ، حذف از لیگ برتر یا سهمیه برای دیگران باشد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بر اساس جلساتی که با مدیرعامل و کادر فنی تیم از ابتدای فصل داشتیم ، باشگاه صنعت نفت علاوه بر بازیکن قوی بودن نیاز به آموزش بازیکنان جدید و موفق نیز داشت. . و حضور موفق در لیگ. برای مثمر ثمر بودن تیم صنعت نفت و شهر خوب آبادان در سالهای آینده و حداقل در این مورد ، می توان گفت که با تاکتیک های مربی تیم و حمایت همه همکاران ، و این نکته برای تیم

پیروان ؛ وی یادآور شد: خوشبختانه در زمینه تربیت بازیکنان جدید ، در حال حاضر حدود 10 بازیکن جوان بالای 20 سال داریم که بازی های مختلفی انجام داده و تجربه کسب کرده اند.

وی گفت: با وجود این واقعیت که در بازی فردا ، مانند سایر تیم ها ، بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داریم ، اما خوشحالیم که این بازیکنان جدیدی که در اینجا پرورش یافته اند ، فردا در این بازی قطعاً مصدوم می شوند و مصدومان و محرومان را جایگزین کنید. “ترکیب این بازیکنان متفاوت از بازی های قبلی است.

وی افزود: جوانانی که به طور منظم ، م effectivelyثر یا متناوب در بسیاری از بازی ها بازی کرده اند ، قرارداد یک یا دو ساله دارند و امیدوارم این میوه ها در سال های آینده برای باشگاه صنعت نفت مثمر ثمر باشد و باشگاه از آنها استفاده کند. وجود داشتن.

وی افزود: حکیم نصاری بازیکن ضعیفی است. ما در بازی فردا بازیکنان مصدوم زیادی داریم و بازیکنان جدید جایگزین آنها می شوند. بنابراین اگر بازیکنان جوان بهتر از بازیکنان مصدوم به نظر نرسند ، ضعیف تر از آنها نخواهند بود ، زیرا تیم ما روی تاکتیک ها کار می کند و این جوانان در قالب این تاکتیک ها هستند. این وعده که فردا آخرین بازی ما یکی از بهترین ها خواهد بود. و ما می توانیم سه امتیاز شیرین بدست آوریم و با اتفاقات خوب ، یک یا دو پله روی میز صعود کنیم.

46

دکمه بازگشت به بالا