ورزش و نشاط

مصدومیت شدید یک پرسپولیسی/ درخشش مظاهری در مشهد/ بازیکن جوان استقلال به اعتماد فکری پاسخ داد

به گفته Born؛ ما هفته گذشته شاهد اتفاقات زیادی در ورزش بوده ایم و این گزارش مهمترین رویدادها را پوشش می دهد.

برنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در مشهد به مصاف «شهرکودرو» رفت و به دلیل تفاضل بهتر نسبت به صنعت نفت آبادان توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و 11 امتیاز کسب کند و به رده بالای جدول صعود کند. سبحان خاقانی و محمد دانشگر آرام آرام گلزنی کردند.

512

بازنده هفته: نساجی مازندران

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر ملی باشگاه های اصفهان میهمان تیم سپاهان بود و با نتیجه غیرمنتظره 4 بر صفر شکست خورد و قائمشهری را با دستان قرمز سرخ کرد. نساجی باخت دوم را تجربه کرد و با هفت امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

502

پدیده هفته: سبحان خاقانی

سبحانس خاقانی بازیکن جدید استقلال تهران عملکرد خوبی مقابل شاها خودرو مشهدا داشت. این بازیکن 20 ساله موفق شد در این بازی یک بار گلزنی کند. اعتماد محمودا فکری به این بازیکن جدید باعث شده خاقانی و آبی پوشان پایتخت منتظر روزهای روشن باشند.

5000

دروازه بان هفته: محمد رشید مظاهری

ستاره بدون شکست آبی ها در آخرین دیدارهای استقلال محمد رشید مظاهری بود. او در دیدار برابر شهر خودرو مظاهری 3 امتیاز را در جیب استقلال نگه داشت و حریف خود را یک به یک و موقعیت های خطرناک را کنترل کرد تا سومین ورق نت خود را در 4 مسابقه در دروازه تیمش ثبت کند. در 4 بازی اخیر مظاهری ، استقلال فقط یک گل به ثمر رسانده است و با این آمار در میان بهترین گلزنان لیگ بیستم قرار دارد.

6206

شکست هفته: امیر روستایی

امیر روستایی مهاجم پیران که در فصل انتقال به خودروسازانی که از پرسپولیس استخدام شده بودند پیوست ، برای دومین بار نتوانست ضربه پنالتی خود را در بازی با آلومینیوم اراک دریافت کند. این بازیکن فرصت زیادی برای چاق شدن در تخت جمشید پیدا نکرد و یک روستایی در تلاش است تا روزهای بهتری را در پیکان بدست آورد.

695

مصدوم هفته: محسن ربیع خواه

محسن ربیع خواه هافبک سابق پرسپولیس که این فصل آلومینیوم اراک را بازی می کند ، روی صحنه آسیب دید. در این صحنه علیرضا کوشکی از ربیع خواه و پیکان در وسط برای توپ جنگیدند ، اما ربیع خواه در این صحنه پای خود را شکست و به بیمارستان منتقل شد.

503

پیشنهاد هفته: فینال آسیا

دو تیم فوتبال “پرسپولیس” و کره جنوبی “اولسان هیوندای” روز شنبه 20 دسامبر ساعت 3:30 بعد از ظهر در ورزشگاه قطر جنوبی به مصاف هم می روند تا قهرمان این دوره از لیگ قهرمانان آسیا را تعیین کنند. نماینده کشورمان دو فصل پیش وارد فینال شد اما موفق به کسب جام نشد و این بار می خواهد با دادن نتیجه دلخواه ضرر را جبران کند و هواداران را به وجد آورد.

75

دکمه بازگشت به بالا