استان ها

تساوی پرگل تراکتور و پاختاکور با درخشش عباس‌زاده

در اولین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا تراکتور و پاختاکور 3-3 به تساوی رسیدند.

به گزارش تیتر اول ، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دوره مسابقات گروهی که به همت امارات برگزار شده بود ، از ساعت 19:30 به مصاف پاختاکور رفت. این دیدار با تساوی 3-3 به پایان رسید ، بنابراین تراکتور با هدایت رسول خطیبی یک امتیاز کسب کرد. از اولین مسابقه در آسیا. بدست آوردن.

در دقیقه 54 یک موقعیت برای تغییر موقعیت در Aškans Dejagahs فراهم شد ، اما Mohameds Abasadē با یک شوت محکم توپ را مهار کرد. دراگانس کرانس در دقیقه 66 ، ماختینینوف در دقیقه 74 و آرکینوفس در دقیقه 81 به گل رسیدند.

نیمه اول

تراکتور بازی را تهاجمی تر آغاز کرد و صاحب توپ بود ، اما پاس های آخر بازیکنان این تیم به هدف نرسید. با این وجود ، همانطور که هم تیمی هایش امیدوار بودند Rašidovs موفق به اتصال به این توپ نشد و توپ به بیرون رفت. تراکتورها دوباره مالک زمین بودند اما حمله جدی دوم بازی نیز توسط نماینده ازبکستان انجام شد. یک ضد حمله توسط ازبکستان توسط دراگان چنارا منجر به یک ضربه ایستگاهی شد که دردوک توپ را بدون مشکل وارد دروازه کرد.

بعد از يه حركت خوب در ميانه ميدان Dardiuk مي تونست تيم ميزبان رو در دقيقه 17 با يه گل جلو بندازه.

اولین موقعیت جدی تراکتور در 22 دقیقه بود. یک ارسال به سمت دفاع باعث شد دفاع از موقعیتش خارج بشه و باعث بشه Hadi Mohammadi به گل برسه اما با این وجود خانزادهام یک سیو دیدنی رو باز کرد.

سپس دوباره تراکتورها سعی کردند با پاس های زیاد راه را برای دروازه نماینده ازبکستان باز کنند.

بعد از 34 دقیقه از شروع بازی ، Traktor از تیم Pakhtakor به سختی زمین میخوره اما مصممه که به بازی ادامه بده. این ضربه با ضربه سر دراگان چنار به سمت دروازه شلیک شد که با واکنش خوب خبری به کرنر برگشت.

بازیکنان FC بعد از این گل دیگه میلی به گلزنی ندارند.

نیمه دیگر

در ابتدای نیمه دوم ، تراکتور با ارائه یک بازی ثبت شده ، توپ و میدان را در اختیار گرفت. بعد از نفوذ Peimanam Babaei از سمت راست Khatibi در دقیقهی 51 خطرناک به نظر میرسه. در دقیقهی 52 بازی اشکان دژاگه در دقیقهی استادیوم یک ضربه ی خارق العاده از ضربه ازبکستان از سمت چپ زد که در تمام استادیوم فریاد کشیده شد.

در دقیقه 54 از شروع بازی ، خط دفاعی تیم مهمان فقط مثه تماشاگران بازی Pakhtakor رو نظاره میکنند كه چهطور داره از بین اونها فرار میکنه و موفق میشه نتیجهی 2 – 0 رو برای Iran به ثبت برسونه.

پس از این گل ، تراکتورسازی با ارائه یک بازی تهاجمی و حملات مداوم از سمت راست سعی در جبران ضرر داشت. در دقيقهی 66 بازی خيره كننده از سمت چپ ، Akhbari تيم Ismailova solo فرصت داشت تا برتری رو تجربه کنه ، اما ضربه ی این بازیکن در دقیقهی 66 بدست میاره.

یک دقیقه بعد ، دوباره از سمت چپ ، این پاختاکور بود که توپ را به تراکتورا و دراگانا شیرانا نزدیک کرد و این بازیکن باتجربه با یک ضربه زیبا یکی از گل ها را جبران کرد.

یک ضربهی خوب توسط دروازهبان Pakhtakor در دقیقه 74 باعث میشه تا تیم مهمان در این بازی بازی رو نگه نداره.

بعد از آن خطیبی دو تعویض انجام داد و ویسی و اسدی را به زمین فرستاد. بعد از چند دقیقه قادری و بوهمدان روی تراکتور نشستند.

تراکتور جایگزین خطیبی کارساز نبود و پس از برخورد مشکوک با تیموری ، ارکینوف گل سوم و پاختاکور را از سمت چپ به ثمر رساند تا ازبک ها از تراکتور عبور کنند.

گل تراکتور برای گلزنی نتیجه 0 – 1 با یک پنالتی مشکوک به گل تبدیل شد ، اما Abasade بدون اینکه فکرش رو بکشه به گل تبدیل شد. در دقیقه 85 بازیکنان تیم مهمان از سمت راست حمله میکنن و با دفاع ضعیف دفاع میکنن.

در پایان هیچ برنده ای برای این بازی جذاب نبود و هر دو تیم با تساوی 3: 3 موافقت کردند.

ترکیب تراکتورهای ایرانی: محمدرضا اخباری ، محمدرضا خانزاده ، هادی محمدی ، اکبر ایمانی ، سامان نریمان جهان ، مهدی تیکدری ، میثم تیموری ، میلاد فخرالدینی ، اشکان دژاگه ، محمد عباس زاده و پیمان بابایی.

ترکیب پاختاکور ازبکستان: کواتوف ، سیفوف ، ایگور کریمتس ، اسماعیلوف ، علی جانوف ، سوبیرخایایف ، اسمایلوف ، راشدوف ، دیگو چرن ، تورگونبوف ، دردیوک.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا