استان ها

تلاش کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ اداره کل ورزش و جوانان قزاقستان پس از 15 ماه تلاش پرسنل بهداشت ، درمان و مراقبت قزوینا ، از 10 جفت کارمند پزشکی و مراقبت به نمایندگی از بیش از 2000 حامی بهداشت تقدیر کرد. از بیمارستانهای استان

این مراسم ظهر پنجشنبه با حضور مجید بهرامی ، معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی کازوین ، عباس علایی مقده ، مدیرکل ورزش و امور جوانان ، مریم بیدخام ، معاون اجتماعی ، علی لطفی ، معاون بهداشت و درمان برگزار شد. گروه ، از تلاش های ایثارگرانه همه پرستاران و طرفداران بهداشت قدردانی شد.

مریم بیدخام در این مراسم گفت: ویروس کرونا بسیاری از موارد اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده ، مشاغل ، خوابگاه ها و اجتماعات خانوادگی را تعطیل کرده و سلامت بسیاری را به خطر انداخته است و ما تجربه جدیدی داشتیم.

وی گفت: “اگرچه بسیاری از فعالیت ها تعطیل و تا حدی فعال بود ، اما کادر پزشکی بیش از گذشته برای سالم نگه داشتن مردم تلاش کردند و از این طریق مجروح شدند و برخی جان خود را فدا کردند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کازوین یادآور شد: 15 ماه کار مداوم توسط کارکنان پزشکی و مراقبتی و مدافعان بهداشت بدون شک حرکتی غرورآمیز و ازخودگذشتگی است که مردم فراموش نمی کنند و ما همیشه قدردان این خدمات هستیم.

12

وی افزود: مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب در کشور ما زمانی بوجود آمد که فشار تحریم ها و ممنوعیت واردات تجهیزات پزشکی و دارویی دشواری را دو چندان کرد ، اما شاهد تلاش های ایثارگرانه پزشکان ، پرستاران و نیروهای جهادی در کنار کارمندان بهداشت بودیم. “

بیدکم اظهار داشت که با شکل گیری جنبش های مردمی و سوگند نامه بهداشت و خدمت ، همه زحمت کشیدند و سازمان های مردمی نیز احساس مسئولیت کردند و تا آنجا که ممکن بود کار کردند ، که قابل تقدیر است.

وی گفت: امیدواریم با آموختن واکسیناسیون شاهد از بین بردن ویروس تاج در کشور و استان قزوین باشیم.

222

سپس از 10 جفت جوان مدافع پزشکی تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا